杰之日記
這個係我的Blog,有好多我的心事
leungcheukkt
暱稱: andyleung
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 47
留言總數: 15
今日人氣: 0
累積人氣: 2422
2008 年 2 月 24 日  星期日   晴天


                                             2008-02-24 分類: 未分類

 今日又落雨lu~~~

感覺幾好....=]

天日番學,,

吾想番學呀 T.T

想日日訓到十二點!!!>3<

今日去左DANCEING,,

成班gIrl 大叫MISS....

所有人都望住我地==

cRazY```

byr

發表時間:2008-02-26 05:35 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 1 月 31 日  星期四   晴天


                                             2008-01-31 分類: 未分類

好happy呀'''!!!

仲有一日就放假lu]]]

今日測測下驗,

andy部電話響.....

搞到成班check有無帶電話,

11個比miss收左........

今日4點到5點做實驗'''

係3樓放隻雞蛋落Ground Floor~~~

爆左'''''''''''

Science Miss 仲話next time係6樓放雞蛋...==

玩完之後,勁多垃圾.

搞到遲左放~~~~

雖然有D煩,

但係都幾好玩'''

一日一日咁過去,,

好想快D到三月一號!!!!

byr~~ see u on 1/3

發表時間:2008-02-01 06:30 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 1 月 24 日  星期四   晴天


                                             吾洗對住個黑人憎老師!!!! 愉快 分類: 未分類

琴日<<壯志雄心>>玩骨牌,

整整下………

成個比我整跌曬…………

好失敗''''''~

放左學之後,

見到譚伊彤……

好突然~估吾到o羅……

我帶左譚伊彤番屋企~~~~

番到屋企,

先至發覺自己吾記得o羅兩樣homework…==

唉…………………………

今日換左位.....

我又同阿Paul坐=='''''''''

唉…………好慘....

之後,我同alex幫叔叔比封信阿jack.....

因為認吾到D位,

所以我地以為阿jack去左學話劇...

行左成學校七,八次.......

找左 阿jack 50分鐘''''''

點知阿jack 係課室......''''''''''''''''

但係吾洗對住個黑人憎老師~~~~

勁好!!!!

I WANNA ask u all...

1/3去吾去tpgps???

www.tpgps.edu.hk

 

玻璃杯的音響: http://hk.video.yahoo.com/video/video.html?id=240873

發表時間:2008-01-25 06:15 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]