杰之日記
這個係我的Blog,有好多我的心事
leungcheukkt
暱稱: andyleung
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 47
留言總數: 15
今日人氣: 5
累積人氣: 2427
2008 年 1 月 23 日  星期三   晴天


                                             2008-01-25 分類: 未分類

今日成日比人搞D頭髮...

好黑人憎''''''

Lunch TiMe,我同ShAnU去左Art room食lunch~

食lunch之前..........

我地去左拿水瓶....

好嘔心'''''''''~~~~~~~~

好多口水..................==''

Need to do HW....

byr~

WANNA ASK U WIll U GO??

CELEBRATE NEW YEAR

發表時間:2008-01-25 06:14 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 1 月 13 日  星期日   晴天


                                             玩... 分類: 未分類

今日針山行到大埔,,

好多猴子同牛囉.........

估唔到校長今次都行''''

想天日唔番學呀~~~~~~~~

一齊請病假啦!!!

行行下山,勁多猴子偷膠袋...

我地玩多過行囉.

番到大埔,

係新達食D野,

行下就番屋企lu~

仲有一樣功課未做!!!!

88

發表時間:2008-01-14 05:56 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 1 月 12 日  星期六   晴天


                                             努力做功課中.... 分類: 未分類

Halo~

又過左一個星期LU...

終於可以輕鬆小小啦!!!!

番學越狸越悶aR!!!!!

琴日勁好釆,

比老師叫我落去幫Miss E手。

唔洗上一粒鐘o既英文堂,

超正''''''~~~~

本來四點半都整完嫁啦,

但係我地又唔想咁早番去,

咪掃下地,番check D書,玩下咁囉.....

努力做功課中,有咩事call我啦~

bye

發表時間:2008-01-12 11:31 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]