星期5..
今日有得去玩保零;
原因pe堂上戶外活動"
爽死..
下一次好似係溜冰tim,
我未玩過...驚驚地- -''
玩玩玩玩玩玩玩玩玩......
2點幾..要收工- -
玩得果個幾鐘,,真少.,,但很開心的..
成班人的重要時刻,,當然要影相,,,
大家相處嘅時間好快..好快.就完了,,
要留多d值得紀念嘅野先得,,
早左放學..又係荃灣解散,,.,
搞咩好???打機...
之後歐陽黎左..去,,食個粥,,豬紅粥正,,
電話響,,,
............
O...太監想去旺角買衫..
OK GO''
.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,,.,.,.,,.,.,
跟手出左MK..行,,
行行行....
腳軟- -'
著住返學皮鞋,,1CM多D 腳踭..
辛苦死我啦,,
原來女士著高踭鞋係好辛苦 - -''
一個字服,,
買完...食完,,,睇完..
走佬...
返屋企,,,,沖涼訓教,,
P.S 聽日又有人生日LA..
HAPPY BIRTHDAY
|