哎呀~~~
琴日冇打到日記tim~
琴日一訓左係床到就~~
今日就開心囉....
點解!!!
因為今曰係傻行同呀柵日生~~~
我地去左newway~
開生日會......
我仲買左2份生日禮物俾佢地,,,,,,
希望佢地會鐘意啦....2份都差唔多@@""
嘩嘩生日唔少得ga蛋糕黎啦,,,
唔錯好味喎又,
不過食個陣都幾煩,,,又冇叉...為有就咁食啦,,,,
哈哈......最後食左一半到,,,,
黎啦,,,我地玩蛋糕@@
好似好哂野喎....>﹏<
玩左先算"""
呵呵.....差唔多個個都中招,,,,,
今個生日會....希望佢地會開心啦.....
呀...聽日係呀植生日喎....我係度
祝你生日快樂.....
禮物買左喇,,,,遲d拎俾你啦@@~~
希望你鐘意啦<<<
|