#~﹏Hei~~**((*)*)_)
''任何人自己都不是完整的;他的朋友是他的其餘部分'''))美 - 福斯迪克
leungpakhei
暱稱: ﹙﹙﹙﹏"PaK he I"﹚
2007 年 12 月 21 日  星期五   晴天


一年一度...學校聖誕聯歡!!! 分類: 未分類

今日...係一年一度學校聖誕聯歡!!!!
唔錯開心,,,,
照早!!!甜甜打俾我,,,!!!@@
咩是呢,,,,
呀!!=-=要我上去幫手拎野!!!!o....no....
不過算啦....幫下手都唔會死ga!!!
so我搭車上去,,,,,8點幾到啦,,,
搭車前...我去左葵芳地鐵站美心拎西餠先去,,,
o.....之後上到去東村~~~~
去左荼荼屋企!!!!!!!!
幫手拎野........
...當係佢屋企門口等開門個陣就開始黎啦,,,,
嘩好肚餓呀!!!!
吾.....甜甜同佢整老水雞翅同魚旦<<<係咪魚旦呢...好似就係啦
見,,,,肚餓,,我就不為其難,,,,不理死活.幫佢地是下啦..<<<唔知熟唔熟呢有冇毒呢...>>睇落好似熟<<
味道唔錯呀,.,,不過,,,d肉唔係好夠入味....
搞下呢樣個樣..夠鐘啦!!
臨10分鐘到...衝落去搭的,,,,
遲到啦,,,,,就快..
好彩....仲未,,,
排隊隊,,以聖誕卡....thx甜甜,,(我前日叫佢送ga)哈哈....
,係時候學生會搞ga抽獎時間<<<
抽抽抽!!!!冇我地份,,
不過....抽到老師個陣..
我主任被抽中左喎,,,,哈哈...
西利呀...
以咩是咩是!!!!曾sir出黎講野喎..呀死啦...未拍卡><""
慘....不過我有入錢...係冇時間咋,,
死得- -叫名喎.....我覺得好樣衰,,,
被人叫左出去...不過.......好鬼多人呀..
最後佢咪鬧得個幾句....叫有得拍ga就去拍...岩哂...
希望d野冇俾班禽獸食哂!!!=﹏=
好,,,,醒呀,,,,女班長醒呀(甜甜),,,冇開始到,,,算你有良心
開始啦.......
中段<<<,有其他班ga,,fd入黎,,,,食野,,<<
好...冇任歡迎呀,,,不過唔好食哂就得啦,
係時候班d活動啦,,,,,聖誕活動黎黎去去....咪又係個d
抽獎等等,,,,
抽獎前d活動好悶= =why?
冇咩人玩,,,,,好唔團結呀,,,,搞錯= =
打機ga有打機,,,,,傾計ga傾計,,,
唉....到抽獎啦- -都係咁,,,,冇咩人玩,,
禮物ga吸引力,,,,冇用,,,呵呵,,,
呵呵......抽中左我喎.....做碼???
唔會ga...哈哈.....
獎品係,,,,,,6隻裝ga,,,,karoro系列ga杯..
o....都好都好....起碼有份野,,
咁就完左啦....真冇引...
以...唱k!!!!好耐冇去過啦,,,,"
好,,,,就去啦,,,,= =不過冇帶錢....哎呀..甜甜帶我出住先...@@好喇,,
落到....操場....班屎忽鬼係度喎,,(成員包括-傻傑,白痴太監,曹曹,漢偉)
咁就一齊,,,頂,,,- -我話屎忽鬼係冇錯ga,,,唔爹唔掉...
不過最後都係去左...呵呵...點解??
我托佢地去囉.....開左房啦都..唔去都要俾錢@@
啦...啦..啦...啦...啦...啦
咁就唱完......50$咋喎...有錢俾lu,,我有50$@@以為唔夠tim
由頭尾甜甜把聲都係砂左!!!名名,,,冇停過,,,,拎住只咪,,
荼荼都好d,,
以以講溜左3個靚仔<<<<
成員洗唔洗講呢!!算啦,,,都係^^我諗都係唔洗啦,,,,因佢地都唔會知我呢個日記==''''
玩完!!返歸去!!!!!!!!!!!!!
聖誕快樂!!!!!!!
祝人人有得咁快心!!



« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
對日記的遺言
溜冰
腳酸酸
派卷派卷
變肥仔,,,
訪客留言
最近三個月尚無任何留言