考試又黎LU~ 今日岩岩好放假.... 溫溫書.... 聽日就考歷史,,,同數學,,, 好驚歷史呀,,,,要寫長長GA論文真慘,,, 所以要溫書溫書溫書 不過好似冇溫過因為都係出街.... 哈...... 點算,,,唔得..今晚努力哂佢先, 點都要>>><<<< 如果唔係就,,,,,,後果好慘... 我都唔想咁..... 所以呢,,,,,,, 今晚要係屋企....努力囉..... 希望考試GA朋友都可以有理想GA成績!!!!!""""