黎緊GA呢個學期唔可以好似上學期咁"""
唔可以再唔聽書"""
唔溫書(((冇俾心機((
唔可以測/考得咁差"""
呀塋""
你都係呀"""辛苦GA日子要捱過"""
錯GA唔一定係你...
唔好覺得全係你GA錯"""
我知"""我覺得我幫唔到你"""
係呢段時間"""
我冇咁GA能力幫你渡過""
你GA錯....我會覺得傷心""
因為心事重重GA你""我會覺得難過""
而家我做GA野""唔多""因為我唔識做""
開解你都做唔到""我.......冇.....用......
仲令到你更加唔開心"""
<<因為我覺得對你做GA野""都係只有加深傷口>>
<<並沒康復之作用>>>
我唔想加深你GA傷口""那只有""
"""少D作出成諾""
但要多D同你講野"""
""""有時""你唔開心GA時候,,講GA野...
係會令到我""極之失落"""
諗起你講某句野((令我傷心野GA))時候我就
會好唔開心""好驚你會唔知點""....;;
因為...我幫唔到你"""因為我並不可以最了解你"""
我只可以披著笑臉來面對""
雖然我講左咁多野"""都會令你加深傷口;;;
你GA傷口以經好大啦"""
唔好將我講GA呢D諗黎諗去:":
我唔想增加你GA煩惱"""睇過就算喇""
希望呢幾日GA日子,,,我地可以快D渡過""
快D解決"""
|