凍凍凍凍"""
好凍呀""
而家一時鬼咁熱""
一時就鬼咁凍...仲要落雨""
今日成日都差唔多係落全雨~雖然唔係好大""
不過就""凍死人""
所以大家都著多幾件衫啦""
凍親就唔好""
你著得個2件""返學""背心都唔著件""
咁唔凍就奇啦""下次問我拎頸巾喇""
你問我拎..我會俾你""我會著多件衫""唔驚""
加上我大隻D呀嗎""唔似你@@"""
瘦過我""仲要減肥""唉...真唔明""
你睇下你"""咁又病左啦""
唔舒服就最好早退""返屋企訓教""
不過唔好再點理你呀媽喇""最後唔著數GA係你咋""
聽聽話""講小D啦""
呢次搞成咁""就知最後都唔會有咩好後果""
我唔想再有咁GA事發生""講開又講""
佢搞錯呀- -""係咪有病""咁GA野都做得出""唔識留力GA咩- -
有病病病病""仲西利過D傷風感冒""
|