#~﹏Hei~~**((*)*)_)
''任何人自己都不是完整的;他的朋友是他的其餘部分'''))美 - 福斯迪克
leungpakhei
暱稱: ﹙﹙﹙﹏"PaK he I"﹚
2007 年 11 月 7 日  星期三   晴天


繼續努力~!!! 分類: 未分類

今日份chem應該打定輸數
難到,嘔電
eng唔洗講...又係難ga- -
不過好彩後面都冇咁難~~容易小小小小咁大把
好辛苦呀!!!
岩岩先返黎冇幾耐咋--
一放左學12點幾...就去左食lunch~~
之後1點幾就去行陣!!!行都2點到~~我地就去
自修室(2點開門_)
2點幾3點到開始~*
直到岩岩冇幾耐!!野都未食....
冇乜停過....狂咁做數!!!溫書
岩岩先食飽飽!!!
而家又要開始埋頭苦幹一番!!!
辛苦辛苦!
繼續先!!唔講咁多!!
>>>>大家...俾心機呀~~雖然只係一個統測仔<<<<
不過都有計分嫁喎
~*努力埋呢個禮拜先好休息呀*~



« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
對日記的遺言
溜冰
腳酸酸
派卷派卷
變肥仔,,,
訪客留言
最近三個月尚無任何留言