#~﹏Hei~~**((*)*)_)
''任何人自己都不是完整的;他的朋友是他的其餘部分'''))美 - 福斯迪克
leungpakhei
暱稱: ﹙﹙﹙﹏"PaK he I"﹚
2008 年 1 月 26 日  星期六   晴天


唔錯""有野食!!嘻嘻 分類: 未分類

好ya....其代左成日!!
有得食蛋糕!!(某人整GA)
真好""好開心呀""
唔知係點ga呢""
做咩唔俾我食呀--
就算幾難食都好""我都要食呀:"
雖然我放工好夜你出唔到街拎唔到俾我食""
但我都係要食""因為係你整GA""好好好想食""
就算係一啖都要食""
如果食左會入醫院先算啦""我就唔信咁西利""
不過冇所謂啦"""我聽日先食""聽日食一樣姐""或者;""
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
對唔住呀"""我去唔到""
我係想去嫁.....不過...對唔住呀"""
但係你要努力呀"""俾D心機""跳好D""
記得記得""影相"""

 



« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
對日記的遺言
溜冰
腳酸酸
派卷派卷
變肥仔,,,
訪客留言
最近三個月尚無任何留言