| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 5 月 22 日 星期五  |
感覺~  |
分類: 未分類 |
有d人成日都講女人有的咩第六感好勁,我就唔知啦,不過
我就係知道自己對某d野的感覺仲強,今日唔係同大家係
到吹水,而係講謂d得意野姐,小學開始我覺係我自己對
某d野的感覺係好勁,但當好彩估到,但到左今時今日,我覺
得e d野已經唔只係巧合咁簡單lo,我開始發覺到
班中好快又會有一d ok大的事會發生,或者有戀
人掛(不過一直都有,只係唔認)!又或許有新人但卻
不供開lo,e d野我就唔知啦,不過可以慢慢去查證,因
為無論任何事與物,我得出一個結論,就係一定
鬥唔過時間,幾唔比人知事,總會因為時間過去
而露出真相,而今次我又覺得幾好玩,班中有d人
畫公仔畫出樣啦~仲死口唔認,不過係正常,有一日
我拍拖或鐘意人都唔會個個講啦,不過e d野真係
留心dd都會睇到lo騙到自己騙唔到別人!口唔認不過
大家都心照啦!係唔係先?機本上你唔洗答我,我都知
道你係咩緊啦~死口唔認冇咩用,其實e d野係話緊你!
你唔知?係你啦,唔好問邊個,就係話緊你啊~呵呵~
好似弄到我好狗咁!
欣姐你真係要加加油先得,兩大數學界天材盡左力
啦,餘下真係要靠你自己了,雖然唔知你睇唔睇到,不過
都係到當你加加油,數唔做,唔得!我唔似賓,我唔逼人,但係
你自己諗諗啦,13課,唔夠一個月=.="
8 月15,約定你!
|
2009 年 5 月 17 日 星期日  |
作戰開始!  |
分類: 未分類 |
今日係星期日了,天日又要番學啦,今日都過
都好平凡,早上起身上堂(識我的人應該知!),之後
打左幾場信長咁,就食飯啦,下午就係到傾下msn同
做埋d功課&溫默書咁~晚上同家人去椰琳閣食扒扒...
點解話作戰開始,因為好快就考試啦,同埋d統測好似流
水咁來緊=="所以連上堂都推到去6月21,考完試先
講其他野,另外教會又有好多職務做,又要做文書,唉...
連會議記錄都未得閒打...好在學校學過,唔係真到時
真係會比人罵!同埋又要練佈道會d歌,成九首=.="真係
唔知點講。
好快就升中四啦,大家都往不同的路而走,又要同一部分
的人分開了,有d唔捨不得呢!雖然大家在同一間學
校,但係唔同班,此中會生疏好多,某幾個幾好朋友的,真係
有d唔捨得咁樣(包括男/女),不過遲早一日大家會畢業,唔知
到時大家各東西時會點呢?香港雖然話細,但係唔係咁易
在社會上遇見!
八月十五約定你!比下面? |
2009 年 5 月 16 日 星期六  |
決戰8月15日!  |
分類: 未分類 |
音樂會可能冇左啦(星期一黠都去搵
d老師傾傾先得,咁大件事!唔抗議唔死心,抗完冇用只
有死心lo),不過我仲有佈道會啊!8月15,希望有
4份一班同學來到啦,足足半粒鐘-九個字!你一定
要出席支持我,成9首歌,主題曲更是由我地教會的
一名弟兄自己作的詞同solo都係自己寫!solo我彈啊!
一定要來支持! |
2009 年 5 月 15 日 星期五  |
魔術+好唔開心  |
分類: 未分類 |
今日同大家講下魔術e樣野,因為近排班
中開始輕番呢!不過有人就認為學魔術當然
就係為左溝女仔,不過講得又唔錯,因為好多好
容易就睇得出的魔術(有d基本上一睇落去就知
係don9魔剩),但係d女仔都會話話聲同埋好開
心,試問邊個男仔唔想!所以我都搵番好多魔術,原
來我認n咁多魔術...唔係吹水,係真!不過要練番就
當然要一段時間先得!哈哈~簡簡單單的小魔術,重點
在於整過魔術的過程、表演技巧和所說的話,只要配
合了以上幾點,真係溝女話咁易!不過卻不適用於一些
心急的人身上,因為近距離魔術不在於魔術本身,因為變
的事物通常好細,話一聲就會冇左.或許會比人倒采,所以
不能只是表演魔術的神秘的處,然而魔術的前後和故事的
有趣性是更加更加重要的!看來現在大家咁鐘意,本人都要出
山才可以呢~
點解冇音樂堂啊!我要有音樂會啊!如果冇,我真係死比佢睇,練
左咁耐同我講冇喎,真係要星期一番學問下(盧)sir先得,堂堂睇
戲,唔得個喎~
今日都幾得意,下午好似5點幾個時見到鐘,和同生,但係佢地
又見唔到我喎之後又見到家鑫,佢好似好累似的,但係
都係見我唔到=.=諗番都好笑=.="
近排除左結他就係結他,好快練到發神經=.="如果
仲同我講冇左個音樂會,真係曹xyz佢...教會又要練為左
8月音樂會,老師又要練...學左樂器先知d人一日練成5-8個鐘
唔係咩大不了,唔係假=.=唔咁練到時只有比人笑,相信
真心學一件樂器的人會知道...
大師名句:魔術在於過程多過結果!
因為結果係溝唔到女的,溝到女只有
過程啊~呵呵......
好唔開心啊!好唔開心啊~好唔開心啊!
番多d cm支持下我啊!
唉...
唉...
唉...
唉...
唉...
唉...
好唔開心啊!
好唔開心啊!
好唔開心啊!
好唔開心啊!
嗚...
嗚...
嗚...
嗚...
嗚...
洗洗洗洗...
我痴線的!
我痴線的!
我痴線的!
我痴線的!
我痴線的!
好低落~
好低落~
好低落~
|
2009 年 5 月 10 日 星期日  |
開開心心~  |
分類: 未分類 |
今日是開心的一天,一來有機會做音樂佈道會
的籌委和有機會彈彈結他,二就係...今天11時多回到
教會,一起挑選音樂佈道會的歌,12點多去了吃飯,1點多
又回到教會,當時大家說夾歌,我在想,夾甚麼呢?音樂會那幾首歌
又沒有選定,oh~原本是今日唱的數首,當地0左嘴,本身結他已經不
是好,還要...但是三首都可以呢,只是一苞太多太難的和弘了,完
全不知道自己那首的時候在彈緊甚麼,手都不知道在
做甚==."好笑...
不過這對我對我來說也是個好開始,為將來做好準備!
今日真係幾驚驚下格!不過音樂佈道會起馬有成半個鐘到
個半鐘都可能=.="真係怕到時唔知點死好...不過最緊要都
係有係的支持.一定要來捧我場啊!我的力量,在於你~ |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | »
|