每天靈修前的祈禱中也有你,求的只是你可以快樂地過每一天!
leungtszho
暱稱: 暗中的守護-豪仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
Michael Jackson
考完試!仲考d on9野.....
考完試了~
只有看,不能...
就考試~
文章分類
全部 (25)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 25
留言總數: 109
今日人氣: 0
累積人氣: 1441
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 22 日  星期五   晴天


感覺~ 開心 分類: 未分類

有d人成日都講女人有的咩第六感好勁,我就唔知啦,不過

我就係知道自己對某d野的感覺仲強,今日唔係同大家係

到吹水,而係講謂d得意野姐,小學開始我覺係我自己對

某d野的感覺係好勁,但當好彩估到,但到左今時今日,我覺

得e d野已經唔只係巧合咁簡單lo,我開始發覺到

班中好快又會有一d ok大的事會發生,或者有戀

人掛(不過一直都有,只係唔認)!又或許有新人但卻

不供開lo,e d野我就唔知啦,不過可以慢慢去查證,因

為無論任何事與物,我得出一個結論,就係一定

鬥唔過時間,幾唔比人知事,總會因為時間過去

而露出真相,而今次我又覺得幾好玩,班中有d人

畫公仔畫出樣啦~仲死口唔認,不過係正常,有一日

我拍拖或鐘意人都唔會個個講啦,不過e d野真係

留心dd都會睇到lo騙到自己騙唔到別人!口唔認不過

大家都心照啦!係唔係先?機本上你唔洗答我,我都知

道你係咩緊啦~死口唔認冇咩用,其實e d野係話緊你!

你唔知?係你啦,唔好問邊個,就係話緊你啊~呵呵~

好似弄到我好狗咁!

欣姐你真係要加加油先得,兩大數學界天材盡左力

啦,餘下真係要靠你自己了,雖然唔知你睇唔睇到,不過

都係到當你加加油,數唔做,唔得!我唔似賓,我唔逼人,但係

你自己諗諗啦,13課,唔夠一個月=.="

8 月15,約定你!



2009 年 5 月 17 日  星期日   晴天


作戰開始! 愉快 分類: 未分類

今日係星期日了,天日又要番學啦,今日都過

都好平凡,早上起身上堂(識我的人應該知!),之後

打左幾場信長咁,就食飯啦,下午就係到傾下msn同

做埋d功課&溫默書咁~晚上同家人去椰琳閣食扒扒...

點解話作戰開始,因為好快就考試啦,同埋d統測好似流

水咁來緊=="所以連上堂都推到去6月21,考完試先

講其他野,另外教會又有好多職務做,又要做文書,唉...

連會議記錄都未得閒打...好在學校學過,唔係真到時

真係會比人罵!同埋又要練佈道會d歌,成九首=.="真係

唔知點講。

好快就升中四啦,大家都往不同的路而走,又要同一部分

的人分開了,有d唔捨不得呢!雖然大家在同一間學

校,但係唔同班,此中會生疏好多,某幾個幾好朋友的,真係

有d唔捨得咁樣(包括男/女),不過遲早一日大家會畢業,唔知

到時大家各東西時會點呢?香港雖然話細,但係唔係咁易

在社會上遇見!

八月十五約定你!比下面?



2009 年 5 月 16 日  星期六   晴天


決戰8月15日! 疲倦 分類: 未分類

音樂會可能冇左啦(星期一黠都去搵

d老師傾傾先得,咁大件事!唔抗議唔死心,抗完冇用只

有死心lo),不過我仲有佈道會啊!8月15,希望有

4份一班同學來到啦,足足半粒鐘-九個字!你一定

要出席支持我,成9首歌,主題曲更是由我地教會的

一名弟兄自己作的詞同solo都係自己寫!solo我彈啊!

一定要來支持!



2009 年 5 月 15 日  星期五   晴天


魔術+好唔開心 鬱悶 分類: 未分類

今日同大家講下魔術e樣野,因為近排班

中開始輕番呢!不過有人就認為學魔術當然

就係為左溝女仔,不過講得又唔錯,因為好多好

容易就睇得出的魔術(有d基本上一睇落去就知

係don9魔剩),但係d女仔都會話話聲同埋好開

心,試問邊個男仔唔想!所以我都搵番好多魔術,原

來我認n咁多魔術...唔係吹水,係真!不過要練番就

當然要一段時間先得!哈哈~簡簡單單的小魔術,重點

在於整過魔術的過程、表演技巧和所說的話,只要配

合了以上幾點,真係溝女話咁易!不過卻不適用於一些

心急的人身上,因為近距離魔術不在於魔術本身,因為變

的事物通常好細,話一聲就會冇左.或許會比人倒采,所以

不能只是表演魔術的神秘的處,然而魔術的前後和故事的

有趣性是更加更加重要的!看來現在大家咁鐘意,本人都要出

山才可以呢~

點解冇音樂堂啊!我要有音樂會啊!如果冇,我真係死比佢睇,練

左咁耐同我講冇喎,真係要星期一番學問下(盧)sir先得,堂堂睇

戲,唔得個喎~

今日都幾得意,下午好似5點幾個時見到鐘,和同生,但係佢地

又見唔到我喎之後又見到家鑫,佢好似好累似的,但係

都係見我唔到=.=諗番都好笑=.="

近排除左結他就係結他,好快練到發神經=.="如果

仲同我講冇左個音樂會,真係曹xyz佢...教會又要練為左

8月音樂會,老師又要練...學左樂器先知d人一日練成5-8個鐘

唔係咩大不了,唔係假=.=唔咁練到時只有比人笑,相信

真心學一件樂器的人會知道...

大師名句:魔術在於過程多過結果!

因為結果係溝唔到女的,溝到女只有

過程啊~呵呵......

好唔開心啊!好唔開心啊~好唔開心啊!

番多d  cm支持下我啊!

唉...

唉...

唉...

唉...

唉...

唉...

好唔開心啊!

好唔開心啊!

好唔開心啊!

好唔開心啊!

嗚...

嗚...

嗚...

嗚...

嗚...

洗洗洗洗...

我痴線的!

我痴線的!

我痴線的!

我痴線的!

我痴線的!

好低落~

好低落~

好低落~



2009 年 5 月 10 日  星期日   晴天


開開心心~ 開心 分類: 未分類

今日是開心的一天,一來有機會做音樂佈道會

的籌委和有機會彈彈結他,二就係...今天11時多回到

教會,一起挑選音樂佈道會的歌,12點多去了吃飯,1點多

又回到教會,當時大家說夾歌,我在想,夾甚麼呢?音樂會那幾首歌

又沒有選定,oh~原本是今日唱的數首,當地0左嘴,本身結他已經不

是好,還要...但是三首都可以呢,只是一苞太多太難的和弘了,完

全不知道自己那首的時候在彈緊甚麼,手都不知道在

做甚==."好笑...

不過這對我對我來說也是個好開始,為將來做好準備!

今日真係幾驚驚下格!不過音樂佈道會起馬有成半個鐘到

個半鐘都可能=.="真係怕到時唔知點死好...不過最緊要都

係有係的支持.一定要來捧我場啊!我的力量,在於你~