| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 5 月 8 日 星期五  |
出生入死...  |
分類: 未分類 |
係唔係覺得個題目有d怪呢?不過你慢慢睇完e篇blog,你就
會明白的了。
今日係彤姐的生日,約左大家12點半到黃大仙mtr等,點知
遲到n咁多=.="由其是啊生哥lo,12點半仲係到食緊飯喎~真
係比佢激死,所以大家唔等佢去左先,今日唱k真係唔錯,平時
係35蚊,得個2個半鐘.今次又係35蚊,但係就係1點唱到8點都得
多左一倍幾時間,價錢又冇變,野飲又係兩杯喎!生日個個仲係
唔洗錢,又有生日cake同香檳送,不過有樣野就幾得意,就係拿左支
香檳個時,我地就係到諗,香檳d人開個陣要噴,咁噴到周圍都係
會點呢,1min後睇到有張勁細單張寫住,亂掉cake同亂嘖香檳者
將會收取1000蚊的清潔費,個時0左嘴=.=",好左冇噴姐,但係又真
係幾好飲,酸酸地的汽水,個cake好細同埋好騙人,點解咁講?因為
個cake就差唔多10cm厚,但係d奶油起馬估左8cm厚,d cake得
個頁咁多=.=",不過忠講得對,送既野,差唔多,有得比你食
都唔錯啦,今日唱k真係好開心,之前都考試過咁開心,成班
都好除左鞋,好hi...不過有班人成日打機打牌,e點唔係幾好啦,冇左
唱k的意義,又影左好多相,不過由於現在好夜了,唔得閒入
電腦比大家睇,有機會比番大家欣賞下!呵呵~係e到都祝彤彤姐生日
快樂啦,份禮物鐘唔鐘意啊?
唱到6點55分到就買單走左,因為瑤要7點半番到屋企,生又神咁早走
左,而我都要去一個教會導師爸爸的葬禮=.=",在紅磡,所以去左坐
暗角東鐵,面忠曾機坐紅小巴走左,都係彤好人,送埋我到地鐵站先
走,慢慢發覺彤都幾好人,之後7點半過d到去到,人生第一次去葬禮,感
覺都冇咩,不過入去個時比左封野我地,個陣覺得有d怪怪地,入面有
一個一蚊、一張紙巾同埋一粒糖,不過後來知點解(大家自己估下,太
多了,唔想打,唔想就睇睇算啦),之後就同教會d人去左
食m記,10點到坐5c番左來啦。
天日仲要11點番到教會選歌,要開始準備e個一年一次但係8月先有
的音樂佈道會啊~今次有我份做籌委同做結他手,希望比面
我的人,最好出席,係8月中或底,時間都係3點到4點幾5點姐,唔
會阻你好耐,d歌好hi,成n咁多件樂器(電子樂,放心,唔係好悶的歌,全部
都係d好hi同d好勁歌,更會有自己band作的主題呢)唔信來
睇睇啦,包100%唔會令你失望!
睇完e篇文後,相信咁聰明的你,一定gat到我標題的意思啦!係唔係?
|
2009 年 5 月 7 日 星期四  |
| 香香生日啊~ |
分類: 未分類 |
今日都冇咩特叮事發生,最特別就係中文科長第一次
冇做功課,連抄都冇抄,令到中文miss灰心=="我都唔
想,但係真的唔鬼想做,默書又低分,每個成語+解釋抄
3次,成100次=.=,長在有解釋,天日係香曉彤生日,去唱
k,但係分2班人=.=,一班下午,一班晚上,不過香都冇所為,都
係唔洗錢,又有cake食,哈哈......不過都有d累格,好快
又到我生日啦!5月31,你點同我過啊?
去買生日禮物先,88! |
2009 年 5 月 4 日 星期一  |
唉......  |
分類: 未分類 |
唉......好累啊~音樂會就來到,結他愈練愈
衰,自己覺得彈到好難聽=.="自己覺難聽,比人
地聽仲得了,心好煩......練左成個幾鏗冇咩特別
改進,睇來請教下高人好d。唔知智西又點,唉......
到時更加唔知會點,我冇智西咁樂觀,睇來只好順其
自然算了。
今日番學都ok啦,化學做小測:原來係做作業,但係唔比
傾計同睇書,之後仲即時改,小測好鬼多,今星期仲有
英文、生物同物理小測,中文又要默書,真係溫死,不過
最有信心都係生物,希望可拿番個ok分數就滿足,下學期考試
又就來到啦,大家都要比心機啊~
今日比啊陶sir睇中左去玩歷史辯論比賽,真係好鬼興奮!
100%期待!因為從小就好鐘意玩e d野,可惜成日未到我,次次
搵d勁人,不過講真,好多人又真係好勁,死講番生......今次題目
係:秦始皇的施政有助鞏固皇權,我地抽到正方同埋對手
係3c班,下星期三比賽,哈哈~加油 |
2009 年 5 月 3 日 星期日  |
| happy~ |
分類: 未分類 |
打番昨日d野先,昨日食完飯照舊番左教會,之後開左
e個音樂佈道會的第一次會議,我都有份做籌委的一個
成員,真係好鬼開心,因為e個音樂佈道會係好大型,一年先
次,而且d音樂勁會好勁,結他,電結他(有我份呢!),bass結他,電子琴,爵士
鼓,真係講得出都有,唱歌人士仲經過歌唱訓練班,大家記得抽空
出席,唔係姐係唔比面我!不過更開心就係我有份做音樂,位置
應該係結他手,但同時又係對我的一個挑戰,因為到時起馬有成100幾
人,由個位歲數的到70up都有=.=",期待......對住咁多人,不過神
會加我力量!
另外暑假仲有四日三夜camp,同樣我都係籌委,大家同學有空就一起
去啦,好多野玩,不過因為金融海瀟關係,價錢要300蚊,如果真的需要
支助,教會都有一份錢,可提供家庭有問題的人士唔洗錢或平d去,希望
大家兩樣都可以抽空出值!今日都係冇野做的了,在家中過... |
2009 年 5 月 1 日 星期五  |
勞動節~  |
分類: 未分類 |
今日係勞動節,所以多左一日假放,哈哈~本來呢就諗
住去踩單車,但係又搵唔到人,真係唉......最終都係
出左街街,不過就係去左放野,走到中環咁遠先係得個
70蚊=.="生意難做啊!
晚上同個同學傾msn,佢話有煩惱,原來係關於暑假工,佢話
想做,但係佢話自己怕生人,對住d唔識既人佢唔識講野喎,所以
係到諗緊點算好喎,唔知大家有冇人諗住做暑期工呢?我就諗住
一定要做,因為真係好多野想買,同埋自己大個,家人都叫我出去
食下苦好d,知道搵錢幾難,同埋今日見到件幾得意既事,就係中午去
買kfc時,見到個青少年,想在kfc做野,咁佢問可以有邊職位,跟住個
經理講,廚房,售銀同埋櫃面都有(姐係做咩都得),可見kfc
係冇人做的,因為人工真係低到on9.曾經(好似1年前)見到20蚊
一個鐘=.=食個中午都唔夠,現在金融海潚,更加無可能升人
工啦,唉...現在做野真係好難!不過要做差唔多係
時候搵格啦,到左六月都差唔多爆人,本人諗住做m記算了。
忠忠b買碟大過天,咩都冇留下就咁去了,真可惜。
踩單車有人想去?當然搵豪哥啦!呵呵~萬大事有我呢~ |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | »
|