| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 30 日 星期四  |
| 諗唔住... |
分類: 未分類 |
今日真係好得悶下,成日上堂都唔知做過d咩=.=",只係物理堂
最尊心上的,其他真係唉...,中默又冇溫過,弄到一定零分,反正
冇溫所以更加唔想出貓,我自己出得貓都係差幾個字唔識
個d先會出,一d都唔識出來都冇咩意思,e排課室又平靜左
風浪=.="冇咩野傳了,忠忠個單停左啦,照舊默默咁愛著她,和子
d野又唔爆得,我d野當然冇人知啦,哈哈~
選科結果又出左啦,雖然唔係真個份,不過啊sir話你成績唔
變得好大,你結果到時都唔會點變,唔知道大家又選左d咩
科咁呢?今日睇左篇隨筆好鬼正(唔係有心睇的,哈哈~),當中
係講d老師:風趣幽默黃貴文,活潑可愛林韋文,風度翩翩
李瑞(鱗)(唔知係唔係e個字),攪笑滑稽陶哲文=.=,真係
好鬼正!踩單車啊!有人去同我報名啦~
我雖然身體冇磁場,但係我係一個
好慈祥的人!呵呵~
|
2009 年 4 月 29 日 星期三  |
gogogo~  |
分類: 未分類 |
今日真係過得好悶啊!由其是英文堂,就來死得
咁,日日放學都要留=.=",好耐未試過準時放學了。
今日中文miss又係冇番,本來都好開心,但係點知
班主任睇堂,變左冇得係到玩,不過都好,可以訓下
覺,因為真係好鬼累......冇得玩的程況下差不
多死左半班人,個個訓...普通話堂又係悶的,忠哥d
普通話係全世界最勁的(諗大家ge到可?)!唉......
天日就係最後一日番學,好想快d過左天日佢啊~
e個星期五、六、日真係好多野做啊!要踩單車,又要挾
歌,又要番教會,真係好充實格!忠忠b買碟大過天,和仔女
仔大過金,你又係咩呢?哈哈~
星期五或日踩單車啊!比下面啦~ |
2009 年 4 月 27 日 星期一  |
平凡的一天~  |
分類: 未分類 |
今日是一日平凡的日子,一早起床,很快便上學去了。
回到校園,又日一個戰爭的開始啊!化學堂在無聊,聽
田雞sir話吃完花膠就像他一樣白滑,我想如果是真的
話沒有甚麼人會去吃了。哈哈~
電腦堂一切都正常,英文堂作文,過得十分快,不用聽書是十
分好的事,真的眨眼就到了吃飯時間了,飯後的英文堂
卻不知為何感覺上十分快就過了。
中交miss沒有上班,使人份外高興呢!
ih堂發生了一件事使我對陶sir另眼相看(可能有人知道),就是
在上堂的時候權權肚感不適,因為肚餓=.=,後來陶sir前來慰問,權
說想吃飽,怎料陶sir竟然說餅乾可以嗎?權答好,陶sir真的離開
了課室去拿了包餅上來給他吃=.="世上竟有如此好的老
師,真的很難找第二個啊!
music音樂會就來了,怕怕啊~加緊練習才行呢!
|
2009 年 4 月 25 日 星期六  |
miss關婚禮  |
分類: 未分類 |
今日是miss關的婚禮,不過一早上就下起大雨來,大家都
在討論是否出席,可惜卻一直沒有答案=.="。
到了中午12時多才決定照常出席,弄到個個人也遲了
到...一班女士們都悉心打扮,個個都十分美麗奪目(真係格!) 
幾靚女~(希望大家唔好介意我放張相上來)
去到之後,先知原來地方好窄=.=,成大班人在們口等,帶來
了一會兒的無夸...過了一會排隊進去影了一張相,之後又去
了外面影了幾張相,後來大家同學又影了幾張相,咁樣就散band啦!
不過都係到祝miss關新婚快樂~
以下比d相大家睇睇啦:
(一對新人幾開心)
(成班姊妹係到影相,笑得幾開心~)

(笑中充滿起樂!)

自己都唔輸(舌)!忠哥高左成個頭=.="
請大家自律,唔好偷相啦~ |
我的第一篇blog  |
分類: 未分類 |
從今天開始,我轉左打blog了,因為xg真的太多英
文啦,睇到眼都花啊~另外朋友們都慢慢轉左blog,所以
我都轉打blog了。
今日去了上學,不過真的玩得很高興,成班同學一起
談談天總算沒有浪費我的一個半小時,之後去了黃大仙
的m記和同學玩卡=.="...七點多才回到家呢!
明天日miss關的婚禮,相信有大半班的同學都會
出席,十分期待啊!今天都沒有特別事發生,打著這些,下次
再打多些。
各位來參觀的時候可以加本人朋友啊! |
|