過去_未來
說好了
要當個
了不起的人
Date`11•13~晴天 
`why?why?why?

我唔開心lor...唔開心好唔開心;

你地去美食節lu;我對著本語文就想死;

洗唔洗咁多嘢背wor...T^T;

終於知衰lu...唉唉唉...好多嘢煩...

講佐你又幫我唔到;何必逼我講?

我只是郁悶郁悶...假若那天我再勇敢一點...

今日就唔係呢個結果喇唉...講番轉頭唔係懦弱咩?

我要大嗌~天你點解咁對我ar...點解wor...?

點解我冇得簡?我連簡ge機會都冇...點解wor?

算喇...大家考完曬試開開心心玩ge日子;

twins...T^T本來有票lor...就係因為考試...v_v好想睇的說...

我溫溫溫lor...mami叫我同佢去買錶0v0

結果企佐大半個鐘-^-最後買佐套衫kaka...

總算不負我企咁耐;kaka今日幫阿詠剪頭髮剪到好爽咁;

聽日又要程序...而家好似明佐好多;^v^比人打通佐穴道kaka;

我發現孫sir響電話把聲變佐豬仔包把聲...語氣都份外相似xD

強顏歡笑...何必呢?滿意了麼?

 
That's all.Thank you;

甦醒:2010-11-13 07:44 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ]



lhyuki
暱稱: `Sok`雪;
最新文章
2022-03-19
2021-08-19
2020-06-17
2020-03-18
2019-09-05
訪客留言
最近三個月尚無任何留言