過去_未來
說好了
要當個
了不起的人
Date`07•21~晴天 
`You're my everything<3

掛著我D blog籽麼;我知唔掛;

唔洗講出口喇;唔好傷我心;xD;

blog籽首歌好聽不;baby唱ga;

整得好辛苦;比面聽聽la;真係好聽;

上網搵唔到呢個版本ga喇;私人珍藏xD;<3

話說封了這陣;已經沒迷著打blog了;

所以以後會好少up blog lu^v^;

^^計劃9成成功了;就差一步咋;希望得la;

而且論壇也差一步咋;happy的說<3;

愛我...非你莫屬;該改寫了;^^

愛你<3非我莫屬;收集佐好多baby唱的歌;

yo;我唔會講係bin位baby;因為...

我要獨享佢ge歌xD;有點貪心;<3

傷風InG;好辛苦哇;T^T十成被傳染的;F2G成重災區;

再咁落去;都唔知星期五唱唔唱到-3-;

呢排做乜事幹;聽歌冇mood;龜仔冇mood;睇風景都冇mood...;

也許我太在意...計劃成功與否;v_v;希望越大;失望越大;

我都好想幫你;只係...的確家家有本難念的經;

我唔可以響實際幫你D乜ar;希望同你講有用喇...唔好再鑽牛角尖喇;

 

由今日起我唔會花心ga la...因為始終真心的有幾位;

 
That's all.Thank you;

甦醒:2010-07-21 02:22 PM  [ 訪客留言(32) ] [ 編輯日誌 ]



lhyuki
暱稱: `Sok`雪;
最新文章
2022-03-19
2021-08-19
2020-06-17
2020-03-18
2019-09-05
訪客留言
最近三個月尚無任何留言