過去_未來
說好了
要當個
了不起的人
Date`07•21~晴天
掛著我D blog籽麼;我知唔掛;
唔洗講出口喇;唔好傷我心;xD;
blog籽首歌好聽不;baby唱ga;
整得好辛苦;比面聽聽la;真係勁勁勁好聽;
上網搵唔到呢個版本ga喇;私人珍藏xD;<3
話說封了這陣;已經沒迷著打blog了;
所以以後會好少up blog lu^v^;
^^計劃9成成功了;就差一步咋;希望得la;
而且論壇也差一步咋;happy的說<3;
愛我...非你莫屬;該改寫了;^^
愛你<3非我莫屬;收集佐好多baby唱的歌;
yo;我唔會講係bin位baby;因為...
我要獨享佢ge歌xD;有點貪心;<3
傷風InG;好辛苦哇;T^T十成被傳染的;F2G成重災區;
再咁落去;都唔知星期五唱唔唱到-3-;
呢排做乜事幹;聽歌冇mood;龜仔冇mood;睇風景都冇mood...;
也許我太在意...計劃成功與否;v_v;希望越大;失望越大;
我都好想幫你;只係...的確家家有本難念的經;
我唔可以響實際幫你D乜ar;希望同你講有用喇...唔好再鑽牛角尖喇;
由今日起我唔會花心ga la...因為始終真心的有幾位;
« | 725 | 726 | 727 | 728 | 729 | 730 | 731 | 732 | 733 | 734 | ... | 745 | »
|
|