而家做得唔好
係因為冇專心去做啫
當我付出全力
專注去做ge時候..
一定會做得好ge...
(一段自我安慰ge說話)
要做自己應該做ge事
而唔係做自己認為岩ge事
明白神ge旨意
行合神ge心意ge事
行係佢計劃ge道路當中
Mat 6:1 你們要小心、不可將善事行在人的面前、故意叫他們看見.若是這樣、就不能得你們天父的賞賜了。
Mat 6:2 所以你施捨的時候、不可在你前面吹號、像那假冒為善的人、在會堂裡和街道上所行的、故意要得
人的榮耀.我實在告訴你們、他們已經得了他們的賞賜。
Mat 6:3 你施捨的時候、不要叫左手知道右手所作的.
Mat 6:4 要叫你施捨的事行在暗中、你父在暗中察看、必然報答你。〔有古卷作必在明處報答你]
今日主日學教幫助人
希望我可以學識付出不求回報ge功課
好多野都冇得計較
覺得自己真係好幸福...
每日行返屋企或者出街都可以聽到雀仔聲
呼吸到新鮮空氣
又可以見到d好靚好靚ge花...
聽日addm
要加油a!
我唔要錯正負號... ==
|