li2233lch : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
無悔
li2233lch
暱稱: HIM
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2008-08-10
2008-08-04
2008-08-04
2008-07-28
2008-07-28

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 日誌統計 ::
文章總數: 951
留言總數: 116
今日人氣: 5
累積人氣: 16033
RSS Feed

2007 年 3 月 13 日  星期二   晴天


星期二 分類: 未分類

今日eng paper 2好似比平時難
唔知呢...

派准考證
同廖健and廖傑都係phy chem bio econ amath一齊
好野~^^

music去到咁鬼遠
玩野咩= =

music堂
詹瑞文好無聊....
搞到音樂會唔似音樂會= =

lunch
竟然會俾ms ho讚= =
發現自己吹水能力大退步= =

多謝個無聊到爆ge故仔la....
唔鐘意聽校長唱歌= =
 




2007 年 3 月 12 日  星期一   晴天


2007-03-12 分類: 未分類

開始覺得自己太幼稚

我冇辦法唔諗返f3發生ge事
我怕.....

頭先靈修
神對我講太多野

你們白白的得來、也要白白的捨去。

兩個麻雀、不是賣一分銀子麼.若是你們的父不許、一個也不能掉在地上。
就是你們的頭髮、也都被數過了。
所以不要懼怕.你們比許多麻雀還貴重。

靈性太差
太耐冇理過神la
求主赦免我ge罪

向世界說不



2007-03-12 分類: 未分類

訓醒覺
第一樣野諗到ge野就係
一出世個時
我係咩都冇
神俾呢份救恩俾我
我仲想要d咩.....

真係未夠成熟

冇得怨我
都唔好怨任何人
更加唔好向無辜ge人出氣

從來冇講過誰對誰錯
......................
得閒就搵我la



星期一 分類: 未分類

琴晚為咗打篇文
捱到3:30
個題目係"為何我是傑出學生"
點作a= =
面對d咁ge題目
我唯有用最虛偽ge文筆去寫= =
一篇爛文......

今朝起身
即時覺得唔妥....
好攰好攰好攰

listening或者唔難ge
但係我完全唔係狀態 ==
一定好差

今日3個amath
但係我一題數都冇計
好頭暈a

econ
wong chun送個haha笑俾我....

今日d人搞咩ga
人人都咁癲ge= =

算la
係我唔正常啫....
覺得自己好煩= =
當佢地玩到咁開心ge時候叫停佢地....

我要訓覺
好想訓足一晚a....




2007 年 3 月 11 日  星期日   晴天


星期日 分類: 未分類

今日超亂.....

朝早去佈道會
聽完之後
好有興趣研究軍事= =
由細到大對於d國際形勢好有興趣...= =

其實你係咪今日先同我講呢
可能之前都有暗示ge
算la
應該又係我冇心肝唔記得la
為你禱告la

去自修室
寫記念冊
寫完之後仲係好想寫
就寫定d大綱
第時幫人寫ge時候有野寫...唔會唔記得
點知我諗第一個人已經有廿幾個point要寫= =

溫書
溫econ
又見到俾人畫花ge個一頁
好傻咁傻笑= =

之前打個篇有pw ge日記
完全係失去理智ge時候寫ge
我有d嬲la.....
仲有d失望a.....
識咗5年ge朋友都係咁
點算a.....

聖經話憎人等於殺人
我唔敢殺人....
多謝johnson la~
我諗你feel到呢排我靈性有幾差...= =
總之多謝la~

有時又會覺得自己身邊仲有好多朋友支持
好溫暖

中醫話
過怒傷肝
過喜傷心
過思傷脾
過悲傷肺
過恐傷腎
睇嚟我要控制下自己心情la....
身子要緊....

時間會證明一切