今日超亂.....
朝早去佈道會
聽完之後
好有興趣研究軍事= =
由細到大對於d國際形勢好有興趣...= =
其實你係咪今日先同我講呢
可能之前都有暗示ge
算la
應該又係我冇心肝唔記得la
為你禱告la
去自修室
寫記念冊
寫完之後仲係好想寫
就寫定d大綱
第時幫人寫ge時候有野寫...唔會唔記得
點知我諗第一個人已經有廿幾個point要寫= =
溫書
溫econ
又見到俾人畫花ge個一頁
好傻咁傻笑= =
之前打個篇有pw ge日記
完全係失去理智ge時候寫ge
我有d嬲la.....
仲有d失望a.....
識咗5年ge朋友都係咁
點算a.....
聖經話憎人等於殺人
我唔敢殺人....
多謝johnson la~
我諗你feel到呢排我靈性有幾差...= =
總之多謝la~
有時又會覺得自己身邊仲有好多朋友支持
好溫暖
中醫話
過怒傷肝
過喜傷心
過思傷脾
過悲傷肺
過恐傷腎
睇嚟我要控制下自己心情la....
身子要緊....
時間會證明一切
|