琴晚繼續多謝一個成晚同我chat ge人
半杯水ge比喻
相信都聽過冇數咁多次
要爭取冇ge野
定係珍惜有ge野
我諗揀後者
會令自己開心好多
希望你都會la
你唔係咩優點都冇
好想睇下你點變 xp
我都要變
今朝math錯咗題mc
係錯得好恐怖
冇人會估到我會咁諗= =
睇嚟去大陸升學真係好抵
返到屋企
訓咗一陣
訓到7點幾先醒
冇咁頭痛
但係仲有少少眼訓= =
回應返個首歌
之前淨係掛住心情差
都冇好好咁答返你
做咩會冇端端唱首咁ge歌呢...
或者真係太耐冇好好咁傾過計
我唔知你做緊咩
你又唔知我點諗
所以...
算la
要怪應該係怪自己
係咪覺得我成日忽略咗你?
我都好想有幾個分身
可以成日陪你
但係有時就算我得閒
就輪到你唔得閒
你又唔要我
唉
唔好淨係怪我...
我都好想去返以前
差唔多晚晚都傾電話
有時仲傾到一點
但係
而家f5 la
唔想阻住你
你都要俾心機讀書ge ma
或者
去到會考之後
就可以好似以前咁ge la
或者...
咁係代表你著緊佢呢~xp
望住人地仲有50幾日
自己淨返40日
都幾驚... |