今日真係好充實
朝早本來諗住早返學校
點知起身又訓
訓完又唔想起身
bio死咗
question冇咗好多分
點解我bio咁屎.....
我信努力可以改變一切
phy ok la
係mc俾人陰咗
努力做ex真係有回報ge
而家對e好有信心= =
eng1a好悶但係又唔識
1b作得好慢
之後出咗去
出面d人ge eng真係好勁
算la
係盡力就得ge la
原來59分係好高分xdddd
今日好開心
有得坐電車
又有得坐star ferry
有得去新碼頭
又有得經過以前學樂理ge地方
真係好開心
入火車之後個句野真係有少少嚇親我
估唔到連你都有咁ge誤會
算la
又唔係第一次聽...
返到屋企
諗返起我講咗一句有d過份ge野
無論點都算係朋友ge
我知我並唔係對身邊ge人好好
成日講野令人難受
我一定會俾心機改
希望我真係會改得好
平時要做到最好
等到機會到ge時候就可以好好把握
-------------------------------------
咁都算係唱完首歌....= =
算la
總好過我一拖再拖....
|