li2233lch : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
無悔
li2233lch
暱稱: HIM
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2008-08-10
2008-08-04
2008-08-04
2008-07-28
2008-07-28

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 日誌統計 ::
文章總數: 951
留言總數: 116
今日人氣: 13
累積人氣: 16041
RSS Feed

2007 年 1 月 11 日  星期四   晴天


星期四 分類: 未分類

今日又派咗兩科test
math58/60.......= =
一題pp一題mc= =
今次好多人都好高分
好事嚟ge
去到ce
人人都拎A
拉高f6返嚟ge最低分數
咁先好玩...ha

econ唔錯
因為個日溫哂econ
冇咩點溫math
但係好多地方
吹水都有分= =
好驚ce唔係咁....

我prefect有4粒星a~
多謝哂d leader la
做prefect3年
有9粒星
我諗我係紀錄保持者= =

今日econ堂
13號同學講咗一句好變態ge野

篇文作得好唔掂

eng 堂
玩game
好無奈= =

--------------------------------------------
當想擁有一樣野個時
就要放棄其他野

但有時放棄一樣野
又唔代表得到另一樣野
最可憐ge係
無論幾咁唔想
都要放棄

唉................ 




2007 年 1 月 10 日  星期三   晴天


2007-01-10 分類: 未分類

今日
又可以話係失敗到貼地



星期三 分類: 未分類

人地考緊試
但係我地都要繼續上堂
d f6同我講話會好過癮
但係我一d都唔覺= =
有少少覺得
考試有得早放
可能仲舒服
可以俾借口自己話要透足精神
訓耐d 覺= =

今日唔跳點解
好攰

phy同 expect ge分一樣
有9成
仲記得當日test完之後
有人好串咀咁同我講...
佢錯咗第6題
好唔抵
但係佢就19分
........
到今日
又有一個人同我講
17分好低分.....
救命= =

bio
好野
就快教哂

pe
想打波多d

math
標叔嗌go勁好笑
唔知ms yip見到會覺得點= =

bio test
真係好傷心= =
原來effort同埋mark 係成"反比"ge
今次我算係溫得最多ge一次
但係都test得勁差
計marks per study hours
今次一定係新低= =

又打波..
我正職係讀書
要俾心機ce ge la...




2007 年 1 月 6 日  星期六   晴天


2007-01-06 分類: 未分類

又一次令自己失望
令主失望...



2007-01-06 分類: 未分類

自以為親近主...實際就同主疏離
自以為義...其實滿身罪污
自以為有能力....又唔知自己係軟弱
自以為缺乏....又唔知神有充足ge恩典
自以為聰明....其實係最蠢ge一個
自以為......其實.......
....................

今朝驚覺自己ge處境好危險
不知不覺間原來我同神已經好遠
我ge心不再火熱
好危險....

從今日開始
要認真跟隨主