人地考緊試
但係我地都要繼續上堂
d f6同我講話會好過癮
但係我一d都唔覺= =
有少少覺得
考試有得早放
可能仲舒服
可以俾借口自己話要透足精神
訓耐d 覺= =
今日唔跳點解
好攰
phy同 expect ge分一樣
有9成
仲記得當日test完之後
有人好串咀咁同我講...
佢錯咗第6題
好唔抵
但係佢就19分
........
到今日
又有一個人同我講
17分好低分.....
救命= =
bio
好野
就快教哂
pe
想打波多d
math
標叔嗌go勁好笑
唔知ms yip見到會覺得點= =
bio test
真係好傷心= =
原來effort同埋mark 係成"反比"ge
今次我算係溫得最多ge一次
但係都test得勁差
計marks per study hours
今次一定係新低= =
又打波..
我正職係讀書
要俾心機ce ge la... |