琴晚
傻傻地咁做mc做到4點幾
好眼訓
今日如果有講錯野得罪人ge
真係sor la= =
我都唔知自己做緊咩
好攰...
music睇返 mf
我地有獎真係勁好彩= =
比我預期仲差
中文堂
switch off咗n次
eng 堂好開心
唔駛再做paper2
d人英文真係好勁
我要努力...
千祈唔好ce fail= =
bio 今次test有進步
既然係最後一年讀呢科
就要俾心機...
amath
真係好悶...
integration個份卷派返嚟
我俾人扣咗一分我未學過ge野= =
話說有度係咁:
-1/5(..........+c)
最後答案我就咁寫一串野+c
俾佢扣pp
佢話我要寫-1/5 c
書冇講過
我錯咗都算la= =
但係真係好怪...
-1/5c唔係就等於c 咩= =
bio做到想死
又冇精神
又要睇到一d 睇唔明ge圖
仲要有d書冇ge字
救命
同樣係攰
我做3個鐘數好開心
做個半鐘bio就想死
唉
之後淋雨
好驚病
|