li2233lch : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
無悔
li2233lch
暱稱: HIM
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2008-08-10
2008-08-04
2008-08-04
2008-07-28
2008-07-28

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 日誌統計 ::
文章總數: 951
留言總數: 116
今日人氣: 10
累積人氣: 16038
RSS Feed

2007 年 1 月 5 日  星期五   晴天


星期五 分類: 未分類

今朝早好晏起身tim= =

amath
又係做數

phy
呢幾課書好有趣a

bio
number定義係咩= =
我俾佢吹漲咗

bk
每次上黃生堂都好舒服....

有d野做錯咗係無可挽救
但係一定有d野可以重新開始

終於有一首歌係當jj唱緊個時
我又會好想跟住一齊唱

中文堂大部分時間好悶
但係最後睇個篇文真係好笑

黃生帶查經
睇創世記
神願意親近我地...

秘密xd

之後以為你地玩
你地愈叫我地愈走==

打波
有個好得意ge細路
應該小四小五左右la~
射波好準xd
臨走個時我同佢講:
你真係好好波wo
搵日教我打波a~
之後佢用一把好得意ge聲同我講:
好a
你都多d落嚟打a~
佢真係好好好可愛...ha

我部腦個ie壞咗
成日都會話有問題要關閉
頭先搞好耐
終於sd咗個十條問題
仲要係我搞掂sd咗出去之後
個ie先壞....
真係好感動....xd




2007 年 1 月 3 日  星期三   晴天


星期三 分類: 未分類

琴晚捱唔住
溫咗兩個鐘咋...
好想一日唔係得24小時
可以俾我溫耐d書..
難得我好想溫書...= =

phy堂
黃sir 對xray 同埋輻射兩個詞ge解釋幾精闢獨到

bio
岩咗69題ga...
改卷個個計錯分
但係都係冇得叫名
好彩= =
冇得叫名即係仲有進步空間la
努力la

pe堂
唔知點解
今日覺得個波好輕好飄... ==

phy test
錯咗兩題
都係俾佢陰咗
太唔小心la
不過撞中咗兩三題ha
算la...
琴晚都冇努力過... ==

今晚溫chem...溫中文....溫phrasal verb...
呢個星期真係忙....= =



2007 年 1 月 2 日  星期二   晴天


星期二 分類: 未分類

琴晚
傻傻地咁做mc做到4點幾
好眼訓
今日如果有講錯野得罪人ge
真係sor la= =
我都唔知自己做緊咩
好攰...

music睇返 mf
我地有獎真係勁好彩= =
比我預期仲差

中文堂
switch off咗n次

eng 堂好開心
唔駛再做paper2
d人英文真係好勁
我要努力...
千祈唔好ce fail= =

bio 今次test有進步
既然係最後一年讀呢科
就要俾心機...

amath
真係好悶...
integration個份卷派返嚟
我俾人扣咗一分我未學過ge野= =
話說有度係咁:
-1/5(..........+c)
最後答案我就咁寫一串野+c
俾佢扣pp
佢話我要寫-1/5 c
書冇講過
我錯咗都算la= =
但係真係好怪...
-1/5c唔係就等於c 咩= =

bio做到想死
又冇精神
又要睇到一d 睇唔明ge圖
仲要有d書冇ge字
救命
同樣係攰
我做3個鐘數好開心
做個半鐘bio就想死

之後淋雨
好驚病




2007 年 1 月 1 日  星期一   晴天


2007年 分類: 未分類

2007年la
happy new year...

回望2006年
我失去太多
錯過太多
希望今年唔會再係咁
要好好珍惜每一分每一秒

靈性可以話同以前一樣咁差
今年
要更多親近神

成績愈來愈差
今年
要更努力
ce好快就到!
唔好俾自己有遺憾

最後
希望今年我會有成長
無論係身..心...靈
都有進步

------------------------------------------

聽日ge test
好想放棄= =

原來仲有3個星期多d就係培正比賽
而家我d數愈來愈差
可能今年連銀都冇..唉
但係今年有咁多人去
應該會幾開心...




2006 年 12 月 30 日  星期六   晴天


2006-12-30 分類: 未分類

又病la
好攰
好辛苦...

仲有咁多野做