朝早ge music test
又係吹水
唉
琴晚溫溫下又訓著咗....
對唔住la
琴晚又煩住人....
或者我真係好唔正常
上佢d堂真係好悶
最嘈個4個人俾a sir分開咗
之後佢地話要....
唱山歌= =
又有多個人做我債仔lu
好野
不過我都差狗良錢...(好野我今日仲記得)
之後做d好易ge past paper
好似我做兩份野ge分都係攞到a...
不過想問
係咪syllabus a ga= =
真係好易...
但係都有其他人
差唔多錯一半
咩事= =
諗住做hw
點知又有其他野做
慘la
又唔見calca
咩hw都未做過!
大鑊
|