li2233lch : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
無悔
li2233lch
暱稱: HIM
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2008-08-10
2008-08-04
2008-08-04
2008-07-28
2008-07-28

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 日誌統計 ::
文章總數: 951
留言總數: 116
今日人氣: 10
累積人氣: 16069
RSS Feed

2006 年 10 月 26 日  星期四   晴天


星期四 分類: 未分類

math
標叔成日蝦我唔識英文

econ
令自己"喜出望外"ge分數
真係估唔到ge= =
唯一ge解釋就係負碌

wong chun個朋友真係好得意
做看更都有千幾萬= =
嫁俾佢真係一世都唔駛做 xdd
但係二百幾磅
就算我係男仔都覺得好驚人la= =

phy
又有d混亂ge感覺
係自己諗多好多野= =

週會
坦白講
我好唔專心
但係真係唔係專登ge
呢幾日捱得好辛苦= =
都聽到d野ge~

放學
精彩
戴sir嚟影相
玩到幾癲... ==

個pizza簡單做得出神入化
同樣材料
一個就做到好似薄脆批咁
超薄= =
另一個超經典
厚度話2cm
勁似蛋糕...
同一個粉糰
有個兩個極端ge結果

平時做好多野都一樣
待任何人都係咁
有d人就可以做朋友
有d人就會憎死你
好多野都冇得解釋

完全唔覺得自己似讀緊f5
人人都勁勤力
得我自己無無聊聊咁虛度...

------------------------------------
d人係週會訓覺
仲要話訓到好舒服
豈有此理a><

真係叫到自己都覺得煩
明明得閒都唔返團契...




2006 年 10 月 25 日  星期三   晴天


星期三 分類: 未分類

愈來愈俾自己激死
又無聊又懶
一無是處

話說琴晚又係未溫哂書就訓
今朝都亂嚟溫咗d

點解成日都係咁ga
身邊ge同學都咁勤力
係得我一個人咁懶
但係我又咁懶訓= =

唔理點都好
今日應該合格ge
鄭sir講大話><
訓導主任帶頭講大話都有ge><

真係好攰
但係我訓咗好耐le bo= =

有咩辦法可以逼自己勤力d
有人鼓勵我...冇用
有人鬧我.....冇用
自己逼自己...冇用
到底我仲可以點= =




2006 年 10 月 24 日  星期二   晴天


星期二 分類: 未分類

我諗我已經戒咗接龍la= =

今日頭幾堂都係好想訓
唔知做咩

mus
係有改善
但係仲未改哂lo
點都會唔齊ge= =

eng sba有19分
已經超出預期好多= =

lunch
我地幾個5e男仔好慘
得5個人= =
雖然成效好似唔係好大(邵做咩係咁叫哂d教會ge人嚟ge= =)
但係都達到咗讚美神ge目標ge~

bio
開始難la
都開始有興趣聽書

福音隊
feel到 cpu而家愈來愈少人鐘意留低
以前好易搵到人
而家就極少
d人又係咁話趕時間
有點兒無奈
唯有下次再努力la...

同咗3個人傾計
3個都話信主
一個清楚自己得救
一個連信耶穌係咩都唔知(勁無奈)
一個就唔肯定自己得救
cpu太多話自己信ge 人la= =
好似係唔話自己信ge話就會大鑊咁
我情願d人認真諗過諗清楚先信...

好感動
deadline前完成d文

睇返handbell錄影
幾好聽
但係都幾唔齊下= =
點解練咗咁耐都會咁ge...

而家開始溫bio
時間係...
9:30= =




2006 年 10 月 23 日  星期一   晴天


星期一 分類: 未分類

又講多句先
yu on生日快樂a~

今日好眼訓
因為琴晚淨係訓咗5個鐘
再係咁落去
我遲早會病ga><

lunch好熱鬧a~

今日又要搵ms 關
為咗頭髮個一分
要見3個老師= =
不過我竟然可以嚇到鄭sir係咁同人講佢驚
而家先知自己咁勁= =

有時我講野會直率少少
但係我覺得唔算好大問題啫....
好似大人咁
講咩都要諗過度過先講
都幾辛苦...

琴日接龍玩到10386分 ==
真係覺得自己有d喪...
但係而家唔想玩lu
由得呢個record keep落去
我好似有d無聊tim= =



2006 年 10 月 22 日  星期日   晴天


星期日 分類: 未分類

琴日漏咗d野冇打
就係學music個度有個男仔都係好鐘意行山ge
佢12月尾去行麥理浩徑
諗住兩日行哂
我都想去a
可惜冇時間= =
之後聽鄒瑜講
原來佢都行哂麥理浩徑
真係睇唔出= =

連女仔都行得哂
點解無男仔肯陪我行= =
都係過咗會考先再搵人la..

仲有好多好多野未做
琴晚淨係寫哂d信
咩hw都未做a><

頭先聽rthk4
有個童聲歌詠團唱得好好聽a~