今朝早又係勁晏先返到學校
去到
又再一次俾人蝦我手握力屎= =
車上
無奈
jj d動作實在係好難頂= =
打咗佢兩下
算少la= =
特別係佢唱女人個下
好想打佢
佢竟然係咁多人面前扭腰= =
我地12個男仔竟然唔記得帶席
去擺咗係女仔張膠枱布度
d沙好粗
整到我隻腳超痛
玩數字球個時
我超唔想跑= =
閃避球
次次都係好快出場外
jj d 手球式扔波超大力
有一下轉身甩眼鏡好好笑
之後狗良扔中邵相機俾人錄低咗
又爆笑
坤d無間術超勁
點解佢會變成咁= =
唉...
之後...
其實呢
我同傑一早講咗話會食ga...
咁講咗就當然要做到ge la~ xdd
點知會俾人話我地偷食bo(仲要唔知講咗去邊) = =
因為呢個"誤會"就搞到我人格破產
未免太唔抵xddd
去海灘玩水
影相
勁好笑
三角褲= =
玩集體遊戲
砍手+心臟病+火燒後欄+不太成功ge森林大火
幾好玩
故意的
又不是故意的
希望你明白
又不希望我地之間有任何誤會
你係我ge好朋友
返到學校
玩到5:45
冇係沙灘個度玩得咁正
返家
再落街打一陣波
極令人失望ge表現= =
可能咁先係真正ge我
返家睇相
原來我仲係幾肥下
妄想症又發作= =
|