琴日放學
見到YU SIR
又再講輔導仔ge問題
而家佢驚動到校長
件事變得愈來愈複雜...><
yu sir好慘咁同我講佢冇辦法
我覺得做老師要講到呢句野ge時候
件事一定好好好嚴重...
佢又叫我幫佢手
但係
我又可以做到d咩?....
舊年
有一個輔導仔特別唔講野ge
我後來見到佢ge轉變都好開心
今年
希望都可以幫到個輔導仔la...
我咁想做一個好ge counsellor
就係因為
我覺得以前帶我個兩個counsellor 都係好勁, 又超好人
呢幾年嚟我差唔多以佢地為目標
(不過都係佢地教我咁懶ge= =)
唔知我d輔導仔又點睇我呢?
我淨係知道佢地覺得我個名好難記
但係電話號碼好易記= =
------------------------------------------------
今日
派bio
有2分要同鄭sir講返
如果2分都有得加ge話就好la...
addm
勁好笑
我係度話題level2 ge數超易(16.1第47題)
咁岩標叔行過
話我"大言不慚"xdd
之後yu on又唔知做咩話addm要8成先合格
原來佢ge standard 都咁高
咁我都係定係8成
唔算太過份啫~
haha
火光好唔gir我地3個串佢
不過佢可能心裡面話
"我exam都係十成先合格a" xpp
yu on 幼稚園年代ge爆笑住事
忍唔住問
你係咪負智商 ga?xdd
但係我以前都唔係好得去邊
d加減數永遠錯
數apple之類ge野又錯
總之
幼稚園 ge數好難!xd
開始溫bio lu
我唔會咁早訓ge la>< |