li2233lch : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
無悔
li2233lch
暱稱: HIM
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2008-08-10
2008-08-04
2008-08-04
2008-07-28
2008-07-28

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 日誌統計 ::
文章總數: 951
留言總數: 116
今日人氣: 14
累積人氣: 16042
RSS Feed

2006 年 11 月 11 日  星期六   晴天


星期六 分類: 未分類

朝早照舊返music
照舊返去訓覺...
d中樂咁難背ge? = =
d harmony咁淺ge? = =
呢個a sir真係好有問題...

去cyberu
又係好無聊咁過咗一堂
佢教d野
學校都有教,,,= =

返到家
訓覺= =

今晚連掌上壓都做唔到
咩事?= =

見到兩顆久違ge星星




2006 年 11 月 10 日  星期五   晴天


星期五 分類: 未分類

過埋今日
我失敗ge一個星期就過咗
呢個星期
我差唔多冇用過一秒專心讀書
成日都唔知做咩就哂咗d時間
好失敗

addm test
絕對係極大打擊
舊年phy ge惡夢又好似要歷史重演
搞到我驚咗好耐
算la
低分都算la
最緊要係而家錯
會考唔好錯
就算會考錯
第時唔好再錯....

phy
wong sir講咗d野好岩
唔好俾自己心情影響表現
都唔好亂咁影響自己心情

bio
我覺得d字好難
鄭sir冇端端講一句
而家cert level學d野真係好少= =
救命
點解d人背野咁勁ge= =
連d咁難ge字都背到
仲要嫌少....

中文listening
出面d 鑼鼓聲好大聲...
最慘係聽聽下冇電
極速換電之後都係有一題聽唔到
慘= ="

fellowship
覺得自己好軟弱...

之後
忍唔住...
再扮唔到開心

depression之後...
會有recovery...
希望peak早日來臨... ==

-----------------------------------------
多謝

追追趕趕 高高低低
驚險的程度叫畏高者昏迷
憑甚麼不怕跌低
多僥倖跟你共同面對 時間流逝

諗返d開心ge 回憶
開心好多




2006 年 11 月 9 日  星期四   晴天


星期四 分類: 未分類

今日math堂派amath 卷
27分
有貼紙~
仲記得test個日好驚
個腦空白一片
甚至可以話
憑感覺做卷= =

寫咗d"廢話"落去
標叔想扣我pp
但係俾我拗到唔駛扣分xd

econ
wong chun講勁多搞笑ge野

phy 堂
最精彩係最後個幾分鐘
黃sir講佢一世人聽最多foul language ge 往事
勁好笑

lunch
睇影音
諗到自己係幾咁失敗
我ge生命一d都唔豐盛...

記得小學個時去過醫院
見到一個心律不正常ge女仔(我唔識佢ge)
好辛苦咁訓係張病床
佢a媽係咁喊
好多醫生圍住佢
但係有大部分都合埋雙眼
我諗係因為個女仔情況好差
醫生都束手無策...
見證一個人就快死ge情景真係好深刻
我到而家都記得好清楚....
但係估唔到敏兒同埋智叔可以咁喜樂面對...
神ge作為真係好奇妙..

之後週會
唔知點解我覺得係唔好笑= =
淨係搞氣氛同埋有d低級動作= =

黑森林好味a~
但係d材料好似好難買到...
好想自己整...




2006 年 11 月 8 日  星期三   晴天


星期三 分類: 未分類

今日頭兩堂
phy
又係好悶
但係唔知點解我鐘意讀phy= =

今次29分...
連埋上次test
算係對黃sir一個交代
舊年最後個幾次exam同埋test真係太差la.. ==
我d mechanics真係超唔掂><

bio
鄭sir做咩心情咁差ge...= =

pe堂
打到好燥
係俾人扯住隻手
我又係個類打得勁斯文ge人
佢咁扯住我叫我點打==
個日頭曬到我頭暈
命中率差咗好多 ==
咁先係正常ge我....ha

math test
唔知會唔會俾人扣pp

bio test
測完之後係極度絕望
唔識做之外
連識做ge都填錯ans...
呢份卷
有3字頭我都超開心la...(呢個standard唔太高掛= =)

以後ge test我一定唔可以再咁a...
認真..
爆力!
今晚俾心機溫addm...

聽鐘楚茵講
鄭sir話呢份卷係要叫我地學識謙卑...
幾特別ge一份卷= =




2006 年 11 月 7 日  星期二   晴天


星期二 分類: 未分類

琴日放學
見到YU SIR
又再講輔導仔ge問題
而家佢驚動到校長
件事變得愈來愈複雜...><
yu sir好慘咁同我講佢冇辦法
我覺得做老師要講到呢句野ge時候
件事一定好好好嚴重...
佢又叫我幫佢手
但係
我又可以做到d咩?....

舊年
有一個輔導仔特別唔講野ge
我後來見到佢ge轉變都好開心
今年
希望都可以幫到個輔導仔la...

我咁想做一個好ge counsellor
就係因為
我覺得以前帶我個兩個counsellor 都係好勁, 又超好人
呢幾年嚟我差唔多以佢地為目標
(不過都係佢地教我咁懶ge= =)
唔知我d輔導仔又點睇我呢?

我淨係知道佢地覺得我個名好難記
但係電話號碼好易記= =

 ------------------------------------------------
今日
派bio
有2分要同鄭sir講返
如果2分都有得加ge話就好la...

addm
勁好笑
我係度話題level2 ge數超易(16.1第47題)
咁岩標叔行過
話我"大言不慚"xdd

之後yu on又唔知做咩話addm要8成先合格
原來佢ge standard 都咁高
咁我都係定係8成
唔算太過份啫~
haha
火光好唔gir我地3個串佢
不過佢可能心裡面話
"我exam都係十成先合格a" xpp

yu on 幼稚園年代ge爆笑住事
忍唔住問
你係咪負智商 ga?xdd
但係我以前都唔係好得去邊
d加減數永遠錯
數apple之類ge野又錯
總之
幼稚園 ge數好難!xd

開始溫bio lu
我唔會咁早訓ge la><