今日全日都係自修室度過
岩岩8:30先溫完econ返家= =
phy lab bk咁多野做ga
中文個份hw又唔識做
哂咗我好多時間><
玩好易通d 黑白棋
俾人發現咗tim...
我今日終於諗返點樣以13-0贏部機...
有人偷偷地畫花我本書!
但係唔捨得擦咗佢tim
因為....
d字實在太"核突"la
用嚟反襯我d靚字
簡直係perfect a
咁我又點捨得擦咗佢呢xpp
聽日入camp
其實都唔係太想入
之後要補test
搞到好麻煩...
不過今日就輕鬆少少 ha
各位努力la (今日好少人on wo= =)
|