呢排好辛苦...
病...
病好返咗少少
又要早起身溫書(要keep住早訓)
溫完書又要打bell...
好攰a!!!
今日pe堂落雨
冇得打波><
math test
唔知有冇錯silly mistake...
phy test
錯咗一個分題
肯定冇3分
之後
又有好多地方唔肯定自己岩定係錯...
今次test又玩完la= =
冇病個時我唔想溫書...
今次想溫書又病咗...
唉...
好灰= =
又想起don quixote 的陳年往事
我很成功地學像他那般傻...
亦很孤獨地走了一段很慢長的路
|