math堂真係好悶...
econ test 扣咗兩分 recovery a>< 收到份卷之後淨係可以苦笑 如果我唔係咁懶 就一定識答ge la= =
bk 堂 黃生:你地唔好咁la... 笑死
cell sor la 係我時間管理唔好.. ==
週會 好似好亂咁 凡事盡力而為 但求問心無愧
中文 ms fung今日搞咩= =
數學第一次train d數好難... 培正點會出得咁難wo= =
去打波 jj...金球==
今朝聽一段好有意義ge錄音
覺得呢段野好岩我..
唔好再問點解... 淨係問.. 點樣 改變自己ge壞習慣...
phy... 好野 我又明la...
eng... 坐係個度真係正
bio 本舊書度寫咗好多無謂野
pe打波 對唔住la...
lunch 好好笑 見返以前校長
math 標叔好無聊= =
bio test 又錯咗好多野咁= =
練bell 咁轉bell法... 叫我點打wo>< 不如搵人示範俾我睇a~><
我唔會再煩住人... 至起碼 希望唔會...
琴晚結果係掛住睇明日之後 冇溫過書= =
今日篇文作得超差= =
eng 笑死 有個自認天才ge自大狂 竟然同我同分wo haha
點解同親我坐ge人 都會俾我d白癡行為搞到幾無奈ge= =
返到家之後 好想去自修室 就專登搭車去la~ 點知... 我去到自修室....訓覺= = 我無藥可救ge la><
愛,是----------- (節錄) 杏林子
朝早訓到勁晏先起身
報咗冬令會...
下晝又冇做過野la 出咗去一陣 之後打波...= =
今晚要好好珍惜時間la