今日...
係個值得每一個5e人都銘記在心ge日子
因為
今日
我地表現出我地ge團結
今日
我地好投入咁唱好首歌
今日
我地攞到亞軍a!!!!!!!
朝早返嚟聽f3,4唱
好悶
4d攞冠軍
但係d男仔唱得唔好 ==
不過其他班更唔好= =
之後輪到好悶ge f1,2
1c唱得唔錯a~
我地師生合唱
原來d人聽唔到我唱
個咪太細聲la
又遠...
但係我地ge努力一定冇白費ge
may god bless us..
到下晝比賽
5c班好震撼....
好正ge動作加埋超正ge 聲
無敵= =
火舞光生都好正
一大班dancer係度跳舞
唔似唱歌
到我地
雖然有少少遺憾(有時有少少缺憾...印象先會深刻)
但係
我地超投入(投入到嗌歌)
音樂
歸根究底都係應該要有感染力
我覺得我地做得到呢點..
全首歌我地唱出我地ge心意
唱出我地ge團結
唱出我地經歷ge事
之前幾辛苦都值得
7c合唱幾好聽
可惜無獎...
因為
d獎俾我地3班f5理科班拎哂!xddddd
好興奮
成班人癲哂咁上去課室
玩咗好耐
5e真係團結咗好多
好感動
我一定會好唔捨得呢一班
但願我地班會考考得好
證明俾人睇
我地玩得讀書都得
但願我地將今日ge歡笑
帶到放榜個日...帶到永遠
pta
我地打錯哂d音...
有一個音我打錯
過程係咁:
我拎起隻bell個時
望到係黑色ge(應該要白色)
呆咗0.5秒度
心諗
死la我拎錯bell
但係身體好慣性咁打出去
結果...
撞音撞到好恐怖
笑死
好攰
但係好開心
最後
將榮耀歸於至高神
感謝主! |