li2233lch : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
無悔
li2233lch
暱稱: HIM
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2008-08-10
2008-08-04
2008-08-04
2008-07-28
2008-07-28

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 日誌統計 ::
文章總數: 951
留言總數: 116
今日人氣: 27
累積人氣: 16055
RSS Feed

2006 年 12 月 22 日  星期五   晴天


聯歡 分類: 未分類

今日返到去
就交換咗好多朱古力
到放學個時
我拎住成大袋返去= =

多謝你d puff la
我一d都唔傻= =

多謝hello kitty 糖la
但係我見到個hello kitty 就唔想食= =

多謝條電話繩la(但係我冇手機= =)
同埋個gundam公仔

至於leung bing個份...
我可唔可以唔多謝a= =
不過我一定會諗辦法用咗佢ge...

今年5e團結好多(我好似講咗好多次)
玩得好投入
好開心

近幾日發現身邊ge朋友好重要
忍得到我呢種成日發癲又冇優點ge人
除咗你地
仲有邊個?ha...
thx la
我一定會記住你地ge

好多hw
但係一定要俾心機做哂佢!




2006 年 12 月 21 日  星期四   晴天


MF 分類: 未分類

今日...
係個值得每一個5e人都銘記在心ge日子
因為
今日
我地表現出我地ge團結
今日
我地好投入咁唱好首歌
今日
我地攞到亞軍a!!!!!!!

朝早返嚟聽f3,4唱
好悶
4d攞冠軍
但係d男仔唱得唔好 ==
不過其他班更唔好= =

之後輪到好悶ge f1,2
1c唱得唔錯a~
我地師生合唱
原來d人聽唔到我唱
個咪太細聲la
又遠...
但係我地ge努力一定冇白費ge
may god bless us..

到下晝比賽
5c班好震撼....
好正ge動作加埋超正ge 聲
無敵= =
火舞光生都好正
一大班dancer係度跳舞
唔似唱歌

到我地
雖然有少少遺憾(有時有少少缺憾...印象先會深刻)
但係
我地超投入(投入到嗌歌)
音樂
歸根究底都係應該要有感染力
我覺得我地做得到呢點..
全首歌我地唱出我地ge心意
唱出我地ge團結
唱出我地經歷ge事
之前幾辛苦都值得

7c合唱幾好聽
可惜無獎...

因為
d獎俾我地3班f5理科班拎哂!xddddd
好興奮

成班人癲哂咁上去課室
玩咗好耐

5e真係團結咗好多
好感動
我一定會好唔捨得呢一班

但願我地班會考考得好
證明俾人睇
我地玩得讀書都得
但願我地將今日ge歡笑
帶到放榜個日...帶到永遠

pta
我地打錯哂d音...
有一個音我打錯
過程係咁:
我拎起隻bell個時
望到係黑色ge(應該要白色)
呆咗0.5秒度
心諗
死la我拎錯bell
但係身體好慣性咁打出去
結果...
撞音撞到好恐怖
笑死

好攰
但係好開心

最後
將榮耀歸於至高神
感謝主!




2006 年 12 月 20 日  星期三   晴天


星期三 分類: 未分類

今朝起身
聽到a媽話6:40
即刻超驚

冇得溫書
要即刻趕返學校練歌
又係走到唔知似咩咁
唔想唱....= =

phy
佢教哂
佢:我第一次係聖誕節前教完em
我好想講:我第一次見到d老師咁飛書...
你當我地係a level咩
一係你一開始就叫我地自修= =
上堂做少少其他野就即俾佢話
但係聽佢講書...
又明到幾多= =
自修算la= =

eng....
冇端端俾人逼出去講野
3個人係度爆肚...
bdqp...= =

pe...
又一次對唔住

chem..
因為成日諗住自己有quota
所以係呢份卷度亂嚟
structure formula..
我晝咗六角形加一晝
睇下佢俾唔俾分先...
因為係晝六角形ge關係
條equation好易寫= =

math
撞中好多野!
ha

我地班而家好投入練mf
淨係呢點都好過上年好多...
最要執下ge地方
都係rhythm同埋咬字...(司琴同學講咗好多次都冇人理佢)
不過nevermind la
已經好好
加油

而家ms mok愈來愈惡...

覺得自己好似自暴自棄咁
心情真係大哂咩...
點可以咁




2006 年 12 月 18 日  星期一   晴天


星期一 分類: 未分類

今日amath test
好似錯咗一題...
唔制a><

中文堂
無端端講返中史d野= =

chem冇帶書...
ms yip話:you are lunky
唔駛用書
咁就慳咗個warning=-=

點先可以唔走音...= =

laker輸咗
高比三分11投7中
又有十助攻
好波
佢成功轉型la!
但係咁都輸
原因好簡單:arenas一個人都有27個罰球
lakers全隊...得30個= =
而家nba d裁判搞咩ga....




2006 年 12 月 17 日  星期日   晴天


星期日 分類: 未分類

到到十點半
仲係未做完hw...
未溫過書
我都唔知自己想點...

唯一知ge
就係我唔會輕易放棄

若果等到而家先放棄
實在太唔值得

只係
每個人ge堅持都會有極限

亂......