捐血
唔算痛
比想像中好超多倍
test haemoglobin 個度
之前試過拎a公test糖尿部機玩
差唔多痛
所以今日冇咩感覺
之後捐血
個姑娘望下
就話
你隻手d血管幾特別
一般人得一條
你有兩條
睇埋左手
都係咁"特別"= =
之後佢唔理
插咗枝針入去...
問我:點a痛唔痛
我:少少痛
佢:如果你好痛
我就唔俾你捐ge la
...........
有冇搞錯
插咗先想我唔捐= =
冇打d咩麻醉針
唔打都唔係好痛...
我一坐係個度
就發哂癲咁笑
聽佢話我特別我又笑
見到saru好似貞子咁又笑
見到d人拎包血走又笑= =
癲咗...
之後好快就捐完
姑娘咁講:嘩..咪係咁快手a
之後就大鑊
止唔到血
坐咗好耐先有得走
捐完之後仲係咁笑(笑到停唔到)
上返去chem lab都笑
笑到咁上下
冇端端唔想笑
就覺得好眼訓
好攰= =
我地班有兩個人唔舒服
希望冇咩野la~
半年之後
唔知有冇得捐呢...
|