li2233lch : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
無悔
li2233lch
暱稱: HIM
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2008-08-10
2008-08-04
2008-08-04
2008-07-28
2008-07-28

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 日誌統計 ::
文章總數: 951
留言總數: 116
今日人氣: 7
累積人氣: 16035
RSS Feed

2007 年 2 月 13 日  星期二   晴天


星期二 分類: 未分類

琴日篇日記都夠搞笑la
原來最好笑ge係今日呢部分= =
我竟然完全唔知俾人打咗麻醉針
個姑娘完全冇講
等我仲以為佢冇打...(澎琴日都好似同我情況一樣...)
點可以咁ga
打得麻醉針多會變低b ga
本來我iq都低ge la
而家咪更加低b lo...

paper 2好似好低分...

仲未溫後日tests...= =
別人進步
我在退步...




2007-02-13 分類: 未分類

我呢排到底做咩...

想開口講野
多數都會收返唔想講
有時講咗d無聊野
之後又會極度後悔
後悔浪費咗幾滴口水
但係如果我唔講無聊野
又有咩好講...
咁不如咩都唔講算la...

好耐之前已經係咁ge la~
係我當自己冇野

唔講野都係好事
沉默是金
我以前咁鐘意亂講野
一定浪費好多金
而家
全數奉還




2007 年 2 月 12 日  星期一   晴天


捐血 分類: 未分類

捐血
唔算痛
比想像中好超多倍

test haemoglobin 個度
之前試過拎a公test糖尿部機玩
差唔多痛
所以今日冇咩感覺

之後捐血
個姑娘望下
就話
你隻手d血管幾特別
一般人得一條
你有兩條
睇埋左手
都係咁"特別"= =

之後佢唔理
插咗枝針入去...
問我:點a痛唔痛
我:少少痛
佢:如果你好痛
我就唔俾你捐ge la
...........
有冇搞錯
插咗先想我唔捐= =

冇打d咩麻醉針
唔打都唔係好痛...
我一坐係個度
就發哂癲咁笑
聽佢話我特別我又笑
見到saru好似貞子咁又笑
見到d人拎包血走又笑= =
癲咗...

之後好快就捐完
姑娘咁講:嘩..咪係咁快手a
之後就大鑊
止唔到血
坐咗好耐先有得走

捐完之後仲係咁笑(笑到停唔到)
上返去chem lab都笑
笑到咁上下
冇端端唔想笑
就覺得好眼訓
好攰= =

我地班有兩個人唔舒服
希望冇咩野la~

半年之後
唔知有冇得捐呢...




2007 年 2 月 11 日  星期日   晴天


星期日 分類: 未分類

When you're down and troubled,
When you're sad and blue,
Just leave it to GOD.
For GOD holds our tomorrow,
And He holds our hands.

---------------------------------------------

聽日捐血lu




2007 年 2 月 10 日  星期六   晴天


星期六 分類: 未分類

今朝知道咗我地學music個度
有一個人已經俾中大取錄咗
真係好佩服
佢入咗中大數學系...
好勁

佢話中大個度有個course好正
佢舊年有去
但係我舊年想報ge時候
標叔話要中五或以上先報得= =

我history test竟然有13/16
真係令我喜出望外

下晝
補simon
今堂係覺得俾錢人地幫我溫書...
或者值ge

努力la.....

睇返過去ge日記
總係有一種共通ge感覺
就係想delete佢
一來我覺得自己太白癡
唔知點解咁諗野
二來我有d唔敢面對過去....
算la都係唔諗
唉...點解我日日都變...