利記落實俾人收購lu
冇咩感覺==
多d錢有得買勁人
或者係好事
今朝music堂
唱到好鬼樣衰= =
不過都搵d借口賴下先~
1. music細聲咗d(後悔冇扮eason)
2. ms mok.....勁笑= =
ms mok今日好似癲癲地
我未唱都笑定先
一望到佢笑
我就唔記得我唱緊咩ge la= =
但係咁都有a-
算佢la xd
中文堂
佢冇叫我!haha
新戰術奏效
繼續證明想唔答問題就要有多變ge戰術...
仲記得琴日ge慘痛教訓
佢叫咗我4-5次...
傻ge
頭2個字就叫兩次
eng
admiralty><
串錯咗...
係度諗咗好耐
有l定係冇l....
我覺得有...
但係寫咗落張紙度覺得好怪(冇原因ge...)
結果白癡ge我就好自以為是咁決定唔寫個l
唉..
最樣衰係上星期三先路過金鐘...
bio 堂
終於發現自己個位好正
1.遠離鄭sir
2.背向鄭sir
3.鄭sir勁少行過嚟
用隻手托住個頭就可以訓好耐...
amath
有血紙巾?!= =
一路俾隻唔知咩雀嘈住
好鬼煩
隻雀絕對要拎去人道毀滅ge
佢d聲又難聽
仲要係我諗緊數個時嘈
救命
我諗數個時有人叫下我...
我已經會好嬲
更何況係隻咁煩ge雀...
結果
俾咗一個好好ge藉口自己去吹水唔計數
廖健勁好笑
我問佢:夠鐘le wo...唔好死頂
佢答我:咩a...你自己想去咋ma(個時標叔行過..我見到佢ge眼神....xdddddddddd)
鄒瑜搭訕:你地兩個(我and bing)咪蝦健健la
我就問健:你話我有冇蝦你la
健好大反應咁講:咪傻la!!!!!!!!(我expect佢跟住講:你邊蝦到我)
佢下一句係:你地兩個成日蝦我ge
真係笑死xd
最後廖健成功忍足3堂xdddddddd(忍d咩...唔方便講la)
---------------------------------------
原來expect我睇完之後會笑ga?
我冇笑bo...
我又唔係癲ge..邊會郁d就笑xp
----------------------------------------
搵唔到人wo...
唔通唔訓咩xp
不如下次預約定幾時打嚟a~
我死到唔訓!xd |