今日去咗bbq
冇得返教會...
如果有得返埋教會ge話
應該會更開心
去新浪潭
一去到就同我細佬去睇瀑布
跟住指示行
點知去咗瀑布個頂
咩都望唔到= =
好無癮
仲要搞到成隻鞋勁多泥...
去咗照鏡潭
好靚a
如果條路可以去近少少就好lu
我a爸d起爐技術真係"勁"= =
係d炭上面燒報紙
好似燒衣紙咁= =
點食a
我同細佬好唔gir咁去第二度起另一個爐==
好多野食
煲山水沖功夫茶
之後冇搞肚痛
證明百份百安全...
之後選擇咗全程爬石上新浪潭瀑布
幾好玩
其實我以前小學都爬過
一d都唔難= =
我舅父抱埋個一歲幾ge表弟去
勇 ==
去到
點解少咗咁多水ge? ==
以前去
覺得好靚ge bo
之後食咗少少野
同細佬行去涌背
好多人釣魚...
再同好多人去照鏡潭
今次爬石出埋去睇
訓係舊大石上面睇瀑布
好靚a!!!!!
影咗d相就走...
攰
返到屋企做少少野就訓
訓到朝早6:00= =
------------------------------
仲記得春令會立志
神唔鐘意我做ge野我就唔做
但係呢半年來
我不停軟弱跌倒
唉
搞到自己日日為罪而煩惱
只望你能快樂
開開心心的過每一天
|