li2233lch : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
無悔
li2233lch
暱稱: HIM
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2008-08-10
2008-08-04
2008-08-04
2008-07-28
2008-07-28

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 日誌統計 ::
文章總數: 951
留言總數: 116
今日人氣: 6
累積人氣: 16065
RSS Feed

2006 年 10 月 9 日  星期一   晴天


星期一 分類: 未分類

今日上堂又唔跳學過d咩
個人完全不在狀態
不過算la
而家都未駛太辛苦住

有好多野未做
晚晚都好遲先訓
都幾慘

cyper u 閱理
超低分= =
咩自信都冇哂
ce eng 1硬la==
希望唔係等外= =

仲有篇文未作><




2006 年 10 月 7 日  星期六   晴天


中秋 分類: 未分類

琴日食咗粒西藥
終於都冇流鼻水la!
但係好暈
又係全日都冇心機上堂= =

作文
都唔知作咩ge ==
呢d咁ge題目咁難作
逼人亂作ge啫...= =

fellowship
本來想訓(因為實在太暈)
但係愈聽愈有精神
我會唔會好似約拿咁呢...

之後去a婆個度
食飯

今年又趕返嚟大埔
十幾個人一齊玩
仲記得舊年一開始我地班係幾咁靜
而家咪幾好~
我地班進步咗la...

鋤d....
俾人炒咗一次...
原因
廖傑同廖健玩同盟ga><

玩到一點先走
兩點先返到家...

今年個月亮好靚a~
可惜冇機會好好咁欣賞
成日都望一眼就走去玩 

----------------------------------

今日
去行山 ==

舅父帶咗部nikon d2x相機嚟
正a!

去咗行八仙嶺.........自然教育徑
本來以為係d 家樂徑之類ge野
行之前見到個漁護署ge人
佢都話好易行
"暗斜咁上去再行返落嚟"
點知一行
就行到攰死= =

全段路可以分成四段
行上山....好似行咗好耐
一口氣行上380米
行碎石路落山...好易扭傷
平路.....一d都唔易行...曬死
落山....算最輕鬆ge

總結....攰死




2006 年 10 月 5 日  星期四   晴天


星期四 分類: 未分類

今日病得好好好辛苦
比琴日仲慘
左眼不受控咁流眼淚
個鼻又不受控咁
自動流d鼻水出嚟= =

今朝真係有諗過唔返學= =

全日上堂都冇心機
病ge威力真係大

週會
對不起*10000
我都知自己彈得好差
因為個鼻ge問題停咗兩次
但係個時間係咪有d問題呢...
最初我計過係驚唔夠4分鐘
而家佢話我過時?= =
太得意
但係點都好
係我錯= =

學到兩樣野
做任何野都唔可以太遲預備
ce都係
唔可以太遲起步
仲有半年!

第二樣
就係自己彈琴真係屎到貼地
我放棄係岩ge

狗良句萬句超正

放學
多謝你地收留我去洗碗
ha...

見到做壁報d人好努力
見到大家都好珍惜呢一年ge所有活動
好感動
都feel到自己係幾咁無貢獻....
各位加油ga
本來諗住請你地食cheese cake ga
但係
要學琴><
下次先算la
唔好屈我賠錢a leung bing==

學琴返家個陣
又呆咗咁望住個月亮
真係好圓下wo...
諗起leung bing今朝講咗句幾有意思ge野
"月亮圓個時
呢一半咪唔駛搵另一半lo..."
只可惜...
一個月中
只有幾日係咁
不過都比牛郎織女ge一年一次好la...

聽日人人都有得玩
我要去親戚屋企做節a...
算la
病到冇得玩ge la....




2006 年 10 月 4 日  星期三   晴天


星期三 分類: 未分類

今朝ge早會
令我聯想到我表弟...
未夠兩歲都識做倒扁手勢
勁...
都證明咗陳水扁幾咁乞人憎
分裂國家
貪污舞弊

今晚
又係彈琴= =

病得好辛苦
去睇中醫
佢話我有發燒
但係點解我唔覺ge= =
燒壞腦lo ==

 





2006 年 10 月 3 日  星期二   晴天


星期二 分類: 未分類

病病病病病
好辛苦...><

彈到死咁滯...
咩節奏嚟ga = =