琴日食咗粒西藥
終於都冇流鼻水la!
但係好暈
又係全日都冇心機上堂= =
作文
都唔知作咩ge ==
呢d咁ge題目咁難作
逼人亂作ge啫...= =
fellowship
本來想訓(因為實在太暈)
但係愈聽愈有精神
我會唔會好似約拿咁呢...
之後去a婆個度
食飯
今年又趕返嚟大埔
十幾個人一齊玩
仲記得舊年一開始我地班係幾咁靜
而家咪幾好~
我地班進步咗la...
鋤d....
俾人炒咗一次...
原因
廖傑同廖健玩同盟ga><
玩到一點先走
兩點先返到家...
今年個月亮好靚a~
可惜冇機會好好咁欣賞
成日都望一眼就走去玩
----------------------------------
今日
去行山 ==
舅父帶咗部nikon d2x相機嚟
正a!
去咗行八仙嶺.........自然教育徑
本來以為係d 家樂徑之類ge野
行之前見到個漁護署ge人
佢都話好易行
"暗斜咁上去再行返落嚟"
點知一行
就行到攰死= =
全段路可以分成四段
行上山....好似行咗好耐
一口氣行上380米
行碎石路落山...好易扭傷
平路.....一d都唔易行...曬死
落山....算最輕鬆ge
總結....攰死
|