琴晚係咁痛
腳痛進化做頭痛
恐怖到不得了
9:00就頂唔順去咗訓覺
但係我琴日8:00先返到家
即係
我咩書都未溫 ==
(係咪地震震到我頭痛呢...最誇係我= =)
朝早6:00起身
有溫=冇溫
不過都慣ge la...
有咩好驚= =
addm
仲係覺得教得太慢
一次過print 哂d principle
一次過ko第13課
係幾咁好...
phy
亂做
一路做一路吹水
算la
冇溫都會預咗低分
今次總分好似又係34...
痛苦ge回憶...==
全日冇一個時段係專心聽書
太辛苦la...
琴晚訓得耐
但係冇覺好訓...
xdddd
俾馮老師串我要多d讀成語書...
冇時間bo= =
fellowship
睇過
但係感覺不錯
主做船長
佢帶我去邊
我就去邊
今晚
感謝神
冇痛lu
希望唔係暫時la= =
聽日要返music lu
慘lu
今晚好慘
好悶...
可憐...><
腳抽筋係男人病
xdddddd
|