http://www.hkcyberu.com/polyu_prog/hkcee_eng/hkcee_eng.htm
有d想去
大學都會開d咁ge course
得意..
不過多數冇人陪..
今日見到表弟
佢都係咁鐘意打人
好恐怖
不過今日見證佢行第一步
haha
無論點都係值得ge
(等人中...咁打多少少...)
我表弟之前都敢係床上面行
又或者要人拖住佢先敢..
但係今日好出奇咁行去我細佬個度
之後就係咁行係咁笑
行嚟行去打人= =
我舅父一定要多謝我la
我教到表弟識得數手指(笑死人ge)
又識得講一個字---嘭= =
又教佢扔波...去人地塊面
今日....行路(好似我細佬教bo...)
------------------------------------------
舅父送咗個塤俾我
仲未研究到點吹
好玩
|