琴晚好感動
終於執完書枱
執到十二點a.....
搞到我今日都好攰= =
辯論比賽
我覺得正方結辯幾好
不過兩方論點都幾有問題...
cpu贏咗
好野
之後班會活動...
有時太介意人地講ge野會好辛苦
倒不如算ba la
神清楚
就咩野都夠...
踩波
d人厄我ge><
純真的我被騙了....
都幾好玩
返到家
覺得極有必要做運動
今日吹氣球先吹到3個= =(真係好難吹ge)
就出去跑海濱
看海
心情都好d
又可以重拾以前ge回憶..
25分鐘
跑返f3 ge路線(跑到看台折返)
雖然慢咗
但係今年第一次跑
都算唔錯
為咗下年可以健康d應付會考
今個暑假要做多d運動la...
------------------------------------------------
感謝...
我已經不想去想
也不敢去想了..
===========================
點解人人都淨係鬧馬達拉斯唔鬧施丹?= =
侮辱人係唔岩
但係精於某方面ge人
心理一定要好
最好要識同人玩心理戰
令對方吃虧...(不戰而屈人之兵)
唔知點解
有d想笑施丹傻
EQ唔好
就咩都唔掂
讀書都一樣
太易俾自己心情影響
一定讀得唔好... |