口試 一定好低分= =
phy仲係唔識 好沮喪= =
我話咗算ge 咁我仲介意d咩a= = 真係傻 如果我蠢d就好lu..
原來我真係好乞人憎 ...
今晚亞視又有"小時候" 主題係介紹唔同地方ge風俗 但係都一樣咁好睇!
發燒= = 今日返到家 係咁探熱 都係37.5-37.8度 但係我又冇覺得唔舒服wo 如果今朝冇探熱 我都唔知自己有發燒 今朝探咗n咁多次 都係>37.2度 探到37度就整刻返學= =
利用數學厄人ge冇聊遊戲 http://www.ksyss.edu.hk/~kwng/games/index.html
我真係超懶 未溫integration同埋market structure就返學= = 最後 速讀咗一次就入去考 好彩都識少少 希望唔駛扣咁多分la= = mc暫時知道錯咗一題 死因:溫書溫得唔熟 唉= =
再係咁懶ge話 我唔會原諒自己! 今次懶仲可以 會考懶ge話 我有咩夢想都冇用 可能連cpu都返唔到
搞掂咗第三階段lu 有300蚊書卷 不過我買舊書ge bo= = 跟住又差唔多搞掂哂榮譽階段 只係差個企劃未做 問完ms ho之後都係唔識點做= =
太蠢la>< 唔識計tan 冇咗4分>< 仲有好似計錯咗好多 冇時間check 數
標叔係咁串我 見我唔識計就叫我放棄 激死我 之後出到嚟 唐sir問我唔識做幾多題 我話唔識一題 佢係咁話我= = 一題好多ge la 不過都好 唔駛食99% lu
今日全日都浪費咗 但係都比之前幾日充實 俾心機la 下星期d科 要努力拉分 彌補返過咗ge exam ge失敗 第一擊 amath!!!
多謝先 雖然都唔係好明 但係 我會嘗試接受自己所擁有ge 野
好想去荷花展 因為 花花靚 想睇花花= =