今朝返music ms wai講野都係一樣咁悶 好彩佢下年唔教.. 原來et好惡死ge 連訓覺都唔俾= =
之後返科大 最後一堂 教d最淺ge野 人人都好開心 唔駛上堂都識做哂d題目 最正係最後個時 佢俾份小測我地做 做之前佢同我地講 "你地要出貓都冇所謂ge 影響我地做評估ge結果啫" 之後全班人都係度嘈 一人一題 勁快計哂= =
14個星期 換咗2個學分 100先畢業 即係而家我完成咗50分之一 但係都辛苦死我la= =
返家個時 見到個好得意ge細路 好有想像力 係咁講d我完全諗唔到ge野 笑死我 但係佢a媽好慘 係咁答佢d問題 好似好無奈咁 睇嚟揍細佬真係好辛苦 一打太多la..xpp
做細路仔真係好 完全冇煩惱 唔駛理人地講d咩 唔駛估人地諗d咩 係佢字典 冇憂愁..只有快樂 冇煩惱..日日都係無憂無慮 冇機心..淨係想活好今天 真係好..
以前ge野
我唔會再記住
冇野值得我留戀
明知冇可能都耗費自己ge心力
傷害自己
又傷害身邊ge人
我實在太蠢la
唔駛亂咁猜測
當你仲擔心我講緊你個時
我就唔係話緊你
放心la |