同上學期一樣咁懶
但係就差過上學期
係我蠢咗
定係d卷難咗?= =
數學
計過全年總分
144
應該有分科掛= =
開心住先la
唔知有冇計錯
4d最高分98分
咁勁ge
我要加把勁la
不進則退
中文
閱理係打擊
作文有72分
haha
係馮老師俾分俾得鬆
俾黃生見到我篇文
隨時俾個唔合格= =
聆聽
中規中矩
英文
算係咁la
不嬲都屎
phy
努力有回報
force少咗錯
但係mc因為冇溫heat同埋肚痛
搞到好低..
分科冇望la...
放學table tennis比賽
恥辱
當我廢過唐子劻
真係好笑
連我自己都笑自己
廖傑個人賽冠軍
我唔信唐xx會贏到佢..
之後唔俾我出明社
真係激死我
最想打ge社
反面唔俾我打
到忠社
講真
我係發泄
冇讓人係咁扣波
好似有d得人驚
唔明自己點解要緊張= =
|