你們來朝見我、誰向你們討這些、使你們踐踏我的院宇呢。
你們不要再獻虛浮的供物.香品是我所憎惡的.月朔、和安息日、並宣召的大會、也是我所憎惡的.作罪孽、又守嚴肅會、我也不能容忍。
你們的月朔、和節期、我心裡恨惡、我都以為麻煩.我擔當、便不耐煩。
你們舉手禱告、我必遮眼不看.就是你們多多的祈禱、我也不聽.你們的手都滿了殺人的血。 (賽1:12-15)
早禱會睇呢幾節
如果得罪神
可能會落得咁ge下場
主唔理人ge禱告
幾咁可憐
真係唔可以再犯罪la!
唔計分ge test....
錯咗好多自己以為唔會錯ge野
點解琴晚唔溫呢
又唔係最勁個個
即係仲有進步ge地方la
有咩可以驕傲呢
唉
我太傻la
lunch
人人都講補習
到最尾有個人話
"得你冇補之ma
xxx(某人)都有補la"
真係覺得自己係異類= =
算la
士之特立獨行ma
haha(以上一段純粹亂up..冇特別意思ge...)
fellowship
慚愧....
面對同一個人
我表現出ge
係我ge冇耐性
冇愛心...
唉
|