今朝一早返去搬野
就見到沈禧林
點解佢唔駛著校服ge?
諗住睇人玩集體遊戲
一落到hall就見到d f1撞埋一堆
有d都跌係地下度
今年form 1咁暴力ge= =
大電視難度真係高
d form1勁易俾d 題目陰到
但係我睇又唔覺ge= =
或者2分鐘太少
差唔多每一組完咗都係好似好驚訝咁
光陰似箭ma...
好快完咗十四組
差最後一組
搵嚟搵去都搵唔到
激死人..
最後一個字都去睇下其他game玩咩
全部game都幾容易
但係要快就未必得..
全場都係得兩個game要排隊
咁算唔算係人手編配出現問題呢...
最後講下d衰人
佢地竟然入嚟玩大電視
嘆冷氣= =
最搞笑係猜皇帝
要八個人都猜贏哂3個衰人
難度咁高ge==
仲有...yu sir竟然趁人地跳兔仔跳個時影相
影唔到要重新跳過= =
d form1一路跳仲要一路大嗌"我係傻仔/女"
咁會唔會留下童年陰影ga...?= =
有一個form1見到我
冇端端鬧我
節錄一段先
"又見到衰人
好煩a
死開la.."
我同佢講"我唔係衰人...我冇角ge"
佢就繼續鬧我
"理得你有冇角..
煩就死開la"
....我路過咋
駛唔駛咁惡a...
走見到校長
佢話會考唔算測試...
冇得要學校俾報名費...
又要再諗報d咩lu= =
|