li2233lch : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
無悔
li2233lch
暱稱: HIM
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2008-08-10
2008-08-04
2008-08-04
2008-07-28
2008-07-28

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 日誌統計 ::
文章總數: 951
留言總數: 116
今日人氣: 37
累積人氣: 16021
RSS Feed

2006 年 7 月 19 日  星期三   晴天


係科大打日記 分類: 未分類

做project做到好悶
打幾隻字先....= =
所謂ge optical fiber
我諗f3下學期已經識哂....
悶死我la><

2005-2006
第十三屆香港小學數學奧林匹克比賽
冠軍:李卓謙

XDDDDDDD

岩岩search到...

------------------------------------------------
係科大睇黃昏
好正
d雲好靚...
我企係科大等咁耐
總算值得




2006 年 7 月 18 日  星期二   晴天


補課 分類: 未分類

朝早補chem
好亂
但係都明掛
多數到暑假尾就會唔記得哂
feel到佢講嚟講去都係個d野

下晝phy
睇落易ge野都會搞到我好眼訓
黃sir講得岩
周圍ge事物係有好多phy
但係漏咗一句
phy係無止境地將一樣野複雜化= =

落堂有野想問佢
又叫我遲d問
第二次la!
又話唔駛補習
有野唔明就問佢
又唔俾我問野
想我點
i m confused

發現老師永遠唔公平
做得好
有可能因為以往少少ge失誤就認為係做得唔好
唉...

而家唔公平
但係自問做得冇錯
將來ge獎賞一定俾世上ge更大...




2006 年 7 月 17 日  星期一   晴天


海洋公園...好玩a! 分類: 未分類

今日返到學校
全部人都著pe衫
幾壯觀= =

個旅遊巴a叔好野
連去海洋公園都唔識路
連地圖都唔睇
勁人!

原來有好多人都帶衫去換
覺得自己好蠢tim
即刻唔敢玩濕身ge game

熊貓館
佳佳
即係用背面對住我><

雀鳥劇場
有點兒無聊

亞馬遜歷險迷程
而家去覺得係悶

恐龍足跡
有人會嗌
笑死

蝴蝶屋
d蝴蝶鐘意我d汗...= =

之後邊行邊吃
坐纜車
同李sir and peter chui
有好多笑料
不能盡錄

太平洋海岸
水母館
鯊魚館
海洋館
都係淨係睇野
水母館d鏡真係有少少玩人ge
仲有
大陸人好冇公德心

海盜船
太可惜ge係坐中間
不過已經幾好玩

摩天輪
林sir and sm ho好幸福...
海景好靚
諗返中文exam
天海無際= =

過山車
可以話係無聊
我淨係知我個頭撞到痛
但係無咩咁特別

滑浪飛船
黎梓培最前
我最尾
一樣濕哂
係中間yu on最好

太空摩天輪
安全措施極度不足= =
玩完暈
但係垂直轉好玩

越礦飛車
最好玩
衝落去個下好正
後面兩個人ge音響= =
勁係度爆粗
環迴立體聲...= =
増加投入度...

再一次滑浪飛船
今次我最前
濕得好恐怖
yu on又中間><

太空摩天輪again
暈到死lu

百鳥居後走人
今日真係唔錯
-----------------------------------------------

自己做好就得lu
唔理人
只要係聖經真理就做
唔俾人影響
------------------------------------------------
睇到一句野
唔錯

第一步
為自己定目標
eg:做到有80分
跟住諗辦法做到目標

第二步
諗方法達到100分

第三步
有100分la
就諗有咩辦法令件事更完美
更進步




2006 年 7 月 15 日  星期六   晴天


星期六 分類: 未分類

今朝返music前搵唔到張math hw紙
搵咗好耐
都搵唔到
仲要搞到遲出門口
搭的士
冇端端咁就冇咗十五蚊==
之後
搵得返
但係激死
點解我永遠都係咁唔小心..

music有新a sir代課
但係佢都好唔掂
又一堂自修課
佢講書我計自己d數
計完5b la
仲有5c= =
點解要俾咁多hw wo
點溫書..

下晝
去a婆個度
又係一個非常寧靜ge下晝
發現自己一無是處
讀書永遠大意冇進步
彈琴彈到勁難聽
跑步麥浩然話跑海濱(來回)十五分鐘以內我跑25分鐘(<15 min...好難相信==)
煮野又難食
晝火柴人又怪過人....
總之
冇樣掂..
唉...

返家
繼續做野..




2006 年 7 月 14 日  星期五   晴天


攰... 分類: 未分類

朝早遲咗起身
5點半..
個天已經變咗深藍色
即刻換衫落街
5點50分左右去到海濱公園
跑咗幾個字
都知唔到太陽
諗諗下先醒起
夏天ge太陽係有少少偏北ge= =
好彩跑到盡頭
都見到日出
橙紅色ge太陽好靚
慢慢變做黃色
唯一ge遺憾係多雲
算la
已經好開心ge la

之後返fellowship
講ge野都幾岩我
暑假犯太多罪la..
要儆醒

打波
其實係跑步
亂咁打快攻==
好攰...
但係都幾開心...

係時候做少少功課
見到本中文
想死= =