li2233lch : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
無悔
li2233lch
暱稱: HIM
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2008-08-10
2008-08-04
2008-08-04
2008-07-28
2008-07-28

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 日誌統計 ::
文章總數: 951
留言總數: 116
今日人氣: 35
累積人氣: 16019
RSS Feed

2007 年 3 月 20 日  星期二   晴天


2007-03-20 分類: 未分類

要相信神
神藉一d瑣事
叫信佢ge人唔會做佢唔喜悅ge事
而佢喜悅ge事
必然立定

---------------------------------------------- 

惟有忍耐到底的,必然得救。

天地要廢去,我的話卻不能廢去。

你們要儆醒,因為不知道你們的主是那一天來到。

在想不到的日子,不知道的時辰,那僕人的主人要來,
重重的處治他,定他和假冒為善的人同罪,在那裡必要哀哭切齒了。

你地要儆醒,因為那時辰,你們不知道。

------------------------------------------------

凡有的,還要加給他,叫他有餘,
沒有的,連他所有的,也要奪過來。

希望我可以善用主俾我ge恩賜la..
主叫我識咁多野
但係冇樣特別精
一定有佢ge意思ge...

-------------------------------------------------

明日幻變天地無法猜得透,
也許風雨盡蓋掩滿天星宿;
有你在旁將真愛盡傾流,
寒夜漆黑一片也未去擔憂!
長路就算多漫長似沒盡頭,
你總緊靠著我、輕挽我的手;
那怕歲月一飄去未可留,
能找到真愛已足夠!

前路好似好漫長
我估我都未必捱得住
但係我一定會好好靠主ge

---------------------------------------------------

今晚溫咗好少書...
淨係溫bk...
聽日一定要加油la!

呢兩日都同廖子健一齊走
有好多好多笑料...
健健...
能夠遇上你...
係我ge福氣....xdddddddddddd

今晚係咪更加凍呢~? ha



星期二 分類: 未分類

今朝冇胃口食野...= =

phy
paper1
超唔正常
出勁少mechanic
又勁少em...
玩咩= =
唔識做

mc... 難到爆
後面個十題
多數撞
就算前面唔撞ge都應該錯...= =

呢排搞咩ga
份份卷都做得咁差....><
好煩a><

a公病咗
入咗醫院........




2007 年 3 月 19 日  星期一   晴天


2007-03-19 分類: 未分類

死得la
死得la

岩岩訓醒起身
覺得超唔妥= =
會唔會俾細佬傳染咗呢....= =

千祈唔好a...= =

算...
照樣溫書
當佢冇到
咁就應該好快好返ge la= =



星期二 分類: 未分類

琴晚同一個f3 chat...
諗咗好多野
專心唔到溫bio..

愛是恆久忍耐又有恩慈
我真係好覺得自己愛心不足

發生咗太多野
令我太無奈
本來天真ge價值觀
愈來愈動搖

人係有機心ge動物
太可怕la
每個人都咁自私


犯罪ge念頭
唔好再多諗
專心會考

唔係每個女仔都愛才
但係冇才能ge男仔就冇女仔鐘意
ha....
原來佢係天才?xppp

-----------------------------------------

今日bio
好難...唔識做
都溫唔切書
差唔多題題都撞
鄭sir行埋嚟拍我膊頭
我覺得對佢唔住= =

mc
d 1, 12,13,123
難到爆
唔識揀

聽日phy
希望會好d la..

我要早訓...
好想8點鐘就有得訓= =
算la
訓咗先溫書

今日our daily bread
有一句令到我幾感動...
That's true love for Jesus caring for people
while moving personal need to the background.

-----------------------------------
take care




2007 年 3 月 18 日  星期日   晴天


星期日 分類: 未分類

今朝返主日學
真係幾開心ge

兩首詩歌
都係小學個時唱到超熟ge歌
好多回憶
特別係"每一日".
個3件事係我小學個陣ge立志
感謝主
我小學就有機會認識佢

每一日我主我懇求三件事
更深刻認識你
更虔誠敬愛你
更緊緊地跟隨你
每一日

值得感恩ge主日....

下晝去咗自修室
溫咗少少書...
仲有好多未溫a><

我隔離個個...
簡直係發癲...
知你有相la...
咪哂命...= =
更何況我冇興趣睇到= =

今晚加油la
未溫哂書ge朋友
加油la!
有我陪住你地捱...

bio><

-----------------------------------
f3 ge同學
我細佬病咗a~
為佢禱告la~
發高燒發到40C....

今朝我仲點佢做家務
慚愧....= =