今朝
孤獨地溫書....以前好憎冇人陪..而家.."習慣"了
諗住又要孤獨地食lunch
冇端端好down= =
因為係我最憎最憎ge事...
我唔悶得ge= =
係絕望ge時候
見返以前係科大識ge一個莫壽增男仔
佢又肯同我食...
開心~^^
雖然今日好想好想食蒸飯...
但係...
算la
都應該要滿足ge la
孤獨地去沙田...自從f3開始都習慣了
勁覺得自己已經exhausted
點補習a...= =
點知今日simon真係好正好正
教ecosystem都令我大開眼界....
原來
學校教ge野真係好少
(天書....又真係教得太多= =)
諗返起自從去補以後...
對bio興趣大增...
都真係明多咗好多野...
有兩個咁好ge老師教我bio
只可惜我以後..
應該都唔會再讀...
唯一可以做ge
就係ce考好bio..
琴晚寫plan寫到1:20 ==
但係我諗我會執一執佢..
跟simon建議個方法
雖然我個個同佢講個種好相似...
-----------------------------------------
成功的人,經常是愉快,開庸和有抱負的。
他們總是辛勤的工作,並行嚴謹,從容的態度來處理人生的
種種變化和機會。
以上個句野
當然唔係我作ge la~= =
如果事情發生咗
冇得再改變
咁樣...
消極面對只會令自己更唔開心
倒不如積極d面對
盡自己ge努力
或者事情會有轉機...
倚靠神
對神有信心
做合神心意ge事
我相信神一定會幫助你ge |