li2233lch : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
無悔
li2233lch
暱稱: HIM
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2008-08-10
2008-08-04
2008-08-04
2008-07-28
2008-07-28

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 日誌統計 ::
文章總數: 951
留言總數: 116
今日人氣: 28
累積人氣: 16012
RSS Feed

2007 年 4 月 8 日  星期日   晴天


2007-04-08 分類: 未分類

明明同自己講好咗下晝要去翠屏溫書...
但係點知係我諗住出門口ge時候..
見到少林足球...
後果...
當然係全個下晝都冇溫la~= =

算la= =
主日要輕鬆下ge...

但係..
如果再係咁懶ge
ce去安息都得la= =

------------------------------
原來有人當我透明~
好lo
我閃lo xp



星期日 分類: 未分類

朝日剪頭髮...
有個極不愉快ge經歷...= =

今日復活節...
主傷心為我...
受苦為我
佢實在太好太好la

點解要跟隨俗世呢?
神比一切都好

末世就快到...
要裝備好自己
迎接以後ge挑戰

有弟兄姊妹ge關心
真係好
我會努力ge!




2007 年 4 月 7 日  星期六   晴天


2007-04-07 分類: 未分類

今日去沙田ge時候..
不嬲預時間好準ge我竟然早到...
可以去天道行一陣...
一去到個度就會諗起好多野...
精神一振...ha

琴晚講ge個句野真係好傻
要用基督的愛去愛身邊每一個人



星期六 分類: 未分類

今朝
孤獨地溫書....以前好憎冇人陪..而家.."習慣"了
諗住又要孤獨地食lunch
冇端端好down= =
因為係我最憎最憎ge事...
我唔悶得ge= =

係絕望ge時候
見返以前係科大識ge一個莫壽增男仔
佢又肯同我食...
開心~^^

雖然今日好想好想食蒸飯...
但係...
算la
都應該要滿足ge la

孤獨地去沙田...自從f3開始都習慣了
勁覺得自己已經exhausted
點補習a...= =

點知今日simon真係好正好正
教ecosystem都令我大開眼界....
原來
學校教ge野真係好少
(天書....又真係教得太多= =)
諗返起自從去補以後...
對bio興趣大增...
都真係明多咗好多野...

有兩個咁好ge老師教我bio
只可惜我以後..
應該都唔會再讀...
唯一可以做ge
就係ce考好bio..

琴晚寫plan寫到1:20 ==
但係我諗我會執一執佢..
跟simon建議個方法
雖然我個個同佢講個種好相似...

----------------------------------------- 

成功的人,經常是愉快,開庸和有抱負的
他們總是辛勤的工作,並行嚴謹,從容的態度來處理人生的
種種變化和機會。

以上個句野
當然唔係我作ge la~= =

如果事情發生咗
冇得再改變
咁樣...
消極面對只會令自己更唔開心
倒不如積極d面對
盡自己ge努力
或者事情會有轉機...

倚靠神
對神有信心
做合神心意ge事
我相信神一定會幫助你ge




2007 年 4 月 6 日  星期五   晴天


2007-04-06 分類: 未分類

實在溫得太慢...
所以
要下定決心
戒除良好的壞習慣...
例如經常妄想一日有得訓十個鐘
或者經常認為發白日夢有助紓緩緊張ge情緒...

另外
要培養一d差劣ge好習慣
例如由朝到晚不停溫書...
唔俾自己放brake...

咁ge日子
真無聊!

又話sd野俾我...
豈有此理!><