li2233lch : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
無悔
li2233lch
暱稱: HIM
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2008-08-10
2008-08-04
2008-08-04
2008-07-28
2008-07-28

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 日誌統計 ::
文章總數: 951
留言總數: 116
今日人氣: 29
累積人氣: 16013
RSS Feed

2007 年 4 月 4 日  星期三   晴天


星期三 分類: 未分類

琴晚真係訓得好舒服...
係咁舒服ge時候
yu on打嚟
我突然記得
今朝要跑步= =

訓咗3個鐘再多少少
但係跑個陣一d都唔眼訓...
因為實在太凍la= =

為咗顯示我提升中文水平ge決心
我會用寒風凜凜嚟形容今朝早
而唔係凍到死...

我竟然著咗件吸汗ge衫去
結果實驗證明...
件衫真係吸水力特強= =

一路淋雨
加埋本身病...
凍到超恐怖....
evaporation原來真係可以帶走好多energy ga= =
總之
今朝覺得自己就快結冰

仲要慢慢行
真係服咗你= =
如果今日好天少少
傾咁耐計都係一件幾開心ge事

之後就返cpu 溫書la= =
我ge耐力真係驚人= =

流鼻水少咗d
但係咳得幾勁= =

冇得睇咪唔睇lo...><
唔駛講咁多野...
唔駛再搵藉口la
哼><

今晚
一定要早d訓la= =

細佬返咗屋企la~
好野a!

係假象嗎?
我明白ge
努力做好今天的事
因為明天自有明天的憂慮
就算聽日所有野都變哂
我都有今日美好ge回憶



2007-04-04 分類: 未分類

情感和理智的交戰

一個感性ge我
一個理性ge我
邊個先係我?

75*4

為身邊ge人
每日都要笑~^^




2007 年 4 月 3 日  星期二   晴天


2007-04-03 分類: 未分類

為咗證明自己真係悶到發癲
打幾句無聊野出嚟先

老子聽日又會去跑步
想見到我ge人就去跑la~
跑步有益身心a~

原來melody要好聽
要符合mendal's first law
即係3:1 la
有興趣ge
可以問我ge~

扮傻
可以苦中作樂....



2007-04-03 分類: 未分類

仲有一樣野冇打tim
就係今日都係幾唔專心

事關外面ge風景實在太吸引
搞到我成日遊埠
見到d某勁人咁專心
真係自愧不如
人地高分有因
我值得低分= =

中五la
要諗d方法俾自己專心d...= =

仲有...
今日睇咗馮老師個幾本中文
作用係....接近0
算la= =

-------------------------------
我就係咁唔主動
唔駛勸我



星期二 分類: 未分類

琴晚好愚蠢咁著件短袖去訓覺
起咗身
勁流鼻水...

返到去cpu
忍唔住
返屋企拎藥食
同埋拎口罩...
而家諗返
真係個明智決定

有d重感冒ge病徵
再加上藥力
周公不停騷擾我><

發現咗係cpu溫書ge好處
就係有得一路聽歌一路溫
即係溫bio ge同時
可以溫埋music
very gd!

病咗都溫足成日
真係辛苦哂la~
好乖a!

死la死la死la
悶到發癲la= =
細佬聽日就返
充滿盼望咁講句
好掛住佢a!

幾時先過會考ga= =
呢d咁ge日子好討厭a><
快d快d快d過a

病咗..
咁就開張藥方俾自己先
1.藥1粒
2.訓覺12個鐘...
保證藥到病除
聽日就好返!
(無聊a)

無聊得滯
打多d無聊野先~
話說今日圖書館靜咗好多a
yu on
有冇同感呢?(幫你點頭...ha)

今日又做咗本addm  ex
易到....
好恐怖= =
我做哂所有題目到錯唔夠十分..
想點= =

今日勁做bio
我paper2真係做得唔錯
但係paper1...
死哂= =

超唔想溫music a!