琴晚好愚蠢咁著件短袖去訓覺
起咗身
勁流鼻水...
返到去cpu
忍唔住
返屋企拎藥食
同埋拎口罩...
而家諗返
真係個明智決定
有d重感冒ge病徵
再加上藥力
周公不停騷擾我><
發現咗係cpu溫書ge好處
就係有得一路聽歌一路溫
即係溫bio ge同時
可以溫埋music
very gd!
病咗都溫足成日
真係辛苦哂la~
好乖a!
死la死la死la
悶到發癲la= =
細佬聽日就返
充滿盼望咁講句
好掛住佢a!
幾時先過會考ga= =
呢d咁ge日子好討厭a><
快d快d快d過a
病咗..
咁就開張藥方俾自己先
1.藥1粒
2.訓覺12個鐘...
保證藥到病除
聽日就好返!
(無聊a)
無聊得滯
打多d無聊野先~
話說今日圖書館靜咗好多a
yu on
有冇同感呢?(幫你點頭...ha)
今日又做咗本addm ex
易到....
好恐怖= =
我做哂所有題目到錯唔夠十分..
想點= =
今日勁做bio
我paper2真係做得唔錯
但係paper1...
死哂= =
超唔想溫music a! |