li2233lch : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
無悔
li2233lch
暱稱: HIM
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2008-08-10
2008-08-04
2008-08-04
2008-07-28
2008-07-28

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 日誌統計 ::
文章總數: 951
留言總數: 116
今日人氣: 43
累積人氣: 16027
RSS Feed

2007 年 4 月 25 日  星期三   晴天


2007-04-25 分類: 未分類

今日份phy
算係咁la
應該有個B掛..
希望有la

paper 1...
出到咁
有d失望...
莫壽增d人係咁話易
話最差個個都識做哂全份卷..
吹水唔好吹得咁盡la

paper 2
見到section b cloud個題..
佢係考math定係考phy ga= =
收咗卷再睇返份題目
呆咗一陣
錯咗一題應該90幾%人岩ge野

好想知自己仲錯咗d咩..
但係又唔敢check ans..

而家用緊public library部電腦..

溫書la




2007 年 4 月 24 日  星期二   晴天


2007-04-24 分類: 未分類

原來溫書計劃都係冇用ge
我到而家都未溫哂我想溫ge書
算la
根據考music ge經驗
溫哂都係冇用ge

06paper1好差
同今次grad exam一樣...
而家一見到有*ge題目就會驚

好多野浮現係個腦度..
兩年ge知識一次過湧哂上嚟
希望聽日都得

細佬冇咩野la
感謝神

今晚班f7人人都苦口苦面咁..
琴日又玩得咁癲= =
最慘ge係佢地對ans wo= =
愈對咪愈傷心...

物極必反..
唔開心咗咁耐
應該開心返

眼訓就當然要透下la
愈攰咪做得愈差...
所以做得差唔係應該要透下咩= =
呢個係我ge邏輯..
算ba la
誤會ge野見得多la= =

今晚記住要透足精神la~

---------------------- 

好討厭



星期二 分類: 未分類

又係一個唔開心ge星期二

返學校早會
今日超悶

好唔專心..

諗返以前亂諗出嚟ge半個月亮故仔= =
無聊得滯續寫

那一半月亮被無數星宿包圍著
相隔一道河漢
卻是天淵之別

看著殘破不堪的自己
不禁自慚形穢
那些星星太美麗
太美麗

擠不進去
太累了

不再多想

真係幾好
係咁忙ge日子仲可以聚埋一齊禱告

細佬發燒
早退返咗屋企
聽到之後即刻冇心機溫書

有d人竟然話
"你快d去馬會排籌la
頭十個好似免費ga"
跟住大笑

姑且當佢講ge野係岩ge
邊d人係冷血
看得一清二楚

多謝健健仗義幫我借書~

係我咁分心咁唔開心ge時候
你仲在意麼?
不要叫我失望

擔心一個人
可以好痛苦..
為不知道的事擔心
更痛苦

past paper做成點
唔再重要
最緊要都係聽日發揮得好
我知你一定打到我ge xp
加油la~

各位同學同埋弟兄姊妹
加油la~

神a
憐憫我




2007 年 4 月 23 日  星期一   晴天


2007-04-23 分類: 未分類

今日發現
未同你親口講聲加油
而家補返la~
加油la



2007-04-23 分類: 未分類

今日
放學見到鄭sir
問佢..
人ge enzyme
optimum temp係幾多度..
佢話37-40

希望ce唔好出呢題
我唔想掙扎

鄭sir又話
one cell thick一定岩

佢竟然覺得我bio ok= =
佢一定唔知道
我應該要溫一日
先可以串熟哂d vocab

要知道
呢個世界太多幻像...

我很清楚..
我明白
我有自知之明