又係一個唔開心ge星期二
返學校早會
今日超悶
好唔專心..
諗返以前亂諗出嚟ge半個月亮故仔= =
無聊得滯續寫
那一半月亮被無數星宿包圍著
相隔一道河漢
卻是天淵之別
看著殘破不堪的自己
不禁自慚形穢
那些星星太美麗
太美麗
擠不進去
太累了
不再多想
真係幾好
係咁忙ge日子仲可以聚埋一齊禱告
細佬發燒
早退返咗屋企
聽到之後即刻冇心機溫書
有d人竟然話
"你快d去馬會排籌la
頭十個好似免費ga"
跟住大笑
姑且當佢講ge野係岩ge
邊d人係冷血
看得一清二楚
多謝健健仗義幫我借書~
係我咁分心咁唔開心ge時候
你仲在意麼?
不要叫我失望
擔心一個人
可以好痛苦..
為不知道的事擔心
更痛苦
past paper做成點
唔再重要
最緊要都係聽日發揮得好
我知你一定打到我ge xp
加油la~
各位同學同埋弟兄姊妹
加油la~
神a
憐憫我
|