li2233lch : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
無悔
li2233lch
暱稱: HIM
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2008-08-10
2008-08-04
2008-08-04
2008-07-28
2008-07-28

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 日誌統計 ::
文章總數: 951
留言總數: 116
今日人氣: 31
累積人氣: 16015
RSS Feed

2007 年 4 月 19 日  星期四   晴天


星期四 分類: 未分類

今朝..
多謝節金句la
其實算唔算冇野呢..
我都唔知
好多野想講
但係...
算la

馮老師放咗落intranet個幾份古文
幾深ge


溫書進度慢哂

睇波...
我對所有隊伍都冇咩意見...
唔會特別鐘意邊一隊...
但係好鐘意見到個種輸緊都唔放棄ge精神
有盡力就得
呢個就係我鐘意liverpool ge原因

you'll never walk alone...

過去係
今日係
將來都會係

傑好慘a...
俾林太恐嚇...
冇嚇親ma ? xdd
坐係我地後面個兩位labrarian仲要繼續嚇
聽日考普通話考得唔好就賴佢地la~xd
不過我知你一定會考得好好ge

坐係我地後面個兩位labrarian
一位傳說係下年head li
係咪要巴結佢呢
下年遲還書都唔駛驚ma xdddd
仲有位..
寫字好靚ma
我不嬲都知ge xp

日日係翠屏捱到十點...
成效係點我真係唔知
淨係知道冇人陪係件好慘ge事..
ha
我d老毛病又發作la

讀書la
俾心機la
唔讀會死ga...

我溫得太慢la

今日奇蹟地好返好多
冇咩點咳
感謝神

又唔返團契....

神a
求你悅納我ge禱告




2007 年 4 月 18 日  星期三   晴天


星期三 分類: 未分類

今朝一返到去
就俾人話我懶訓...
過份la~ xp

乾咗ge花都好靚a~
唔可以因為佢死咗
就話佢唔靚ga

過咗去ge回憶都一樣
就算已經過去
都一樣咁美麗

唔好用d唔信任ge目光望住我
好討厭

不要緊的
每一個人最終都係覺得我不配做佢朋友
之前每晚傾咁耐計
都係咁唔認識我
可能我真係咁難相處

下晝...
對唔住
一開始我話唔去
就算我錯得好緊要
都唔駛咁ge語氣la?

d人好硬心
講一句我信咗就唔理我
唉...
都諗起身邊都有人未信...
好想你信a~

病得愈來愈重la
幾時會病到返唔到學校呢...

今日個天好靚...
好鐘意呢種感覺

朋友
係要互相信任ge

聽日我要早起身a xp




2007 年 4 月 17 日  星期二   晴天


2007-04-17 分類: 未分類

  1. 當我感到飄零,祂緊靠我,告訴我知,祂多愛我,
    曾於遠方某一角,無聲降生這世上;深想尋著我。

  2. 當我感到憂愁,祂安慰我,告訴我知,祂多愛我,
    微聲裡跟我傾訴,人生裡悲痛缺乏,祂都承受過。

  3. 當我感到驚惶,祂看顧我,告訴我知,祂多愛我,
    毋需心掛心與苦腦,明天有祂領我路,恩典全屬我。
副歌:曾聽我心裡萬千傷心故事,是祂使心中淚兒乾。
人生裡經過萬千歡欣片段,是祂竟天天伴隨我。

--------------------------------------
神會看顧每一個親近佢
行合佢心意ge兒女
神愛每一個人
神愛你
相信他吧



星期二 分類: 未分類

今朝早好早就返祈禱會
如果少咗一班f5同埋f3
真係幾少人

溫咗好多書
好頭痛

真係感謝神俾我報咗music
而家feel到自己已經進入考試狀態

標叔見到我
就話我好病...
的確係= =
好辛苦
佢又話我弱哂
我想ge咩....

下晝太嘈太嘈la
嘈得過份!

去翠屏溫到9:47
出嚟
冇雨
一上天橋
即刻好大雨...

即刻感到
神眷顧我
佢知道我ge需要
今晚我冇帶遮
仲要咁病
如果再淋雨
後果就一定不堪設想la~

感謝神
每時每刻ge供應
每一次
佢總會係適當ge時候俾我最需要ge野
我一生都要交託俾佢
我想過蒙福ge人生
不要為生命憂慮~
面前ge難關
有主帶領
就變得不算得甚麼
神未曾應許
天色常藍
開心d la~



2007-04-17 分類: 未分類

自己
真係咁重要咩

開心唔開心
咪都係一樣~
冇謂記住la~

有時日子過得愉快
有時日子沉悶一點
要習慣la
我都唔細...
16歲la

成熟一點
係咪即係多d收埋自己呢...