今朝..
多謝節金句la
其實算唔算冇野呢..
我都唔知
好多野想講
但係...
算la
馮老師放咗落intranet個幾份古文
幾深ge
唉
溫書進度慢哂
睇波...
我對所有隊伍都冇咩意見...
唔會特別鐘意邊一隊...
但係好鐘意見到個種輸緊都唔放棄ge精神
有盡力就得
呢個就係我鐘意liverpool ge原因
you'll never walk alone...
過去係
今日係
將來都會係
傑好慘a...
俾林太恐嚇...
冇嚇親ma ? xdd
坐係我地後面個兩位labrarian仲要繼續嚇
聽日考普通話考得唔好就賴佢地la~xd
不過我知你一定會考得好好ge
坐係我地後面個兩位labrarian
一位傳說係下年head li
係咪要巴結佢呢
下年遲還書都唔駛驚ma xdddd
仲有位..
寫字好靚ma
我不嬲都知ge xp
日日係翠屏捱到十點...
成效係點我真係唔知
淨係知道冇人陪係件好慘ge事..
ha
我d老毛病又發作la
讀書la
俾心機la
唔讀會死ga...
唉
我溫得太慢la
今日奇蹟地好返好多
冇咩點咳
感謝神
又唔返團契....
神a
求你悅納我ge禱告
|