li2233lch : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
無悔
li2233lch
暱稱: HIM
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2008-08-10
2008-08-04
2008-08-04
2008-07-28
2008-07-28

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 日誌統計 ::
文章總數: 951
留言總數: 116
今日人氣: 28
累積人氣: 16056
RSS Feed

2007 年 5 月 10 日  星期四   晴天


星期四 分類: 未分類

琴晚真係好野
諗住攤係張床休息陣
之後再同細佬爭電腦..
點知
一攤係度就訓咗..
好似未到9點ga= =

今日bio
應該會做得好過mock
mc易咗超多
但係我好多好多都唔肯定..
唔緊la
bio mc應該可以錯多d ge
paper1應該唔錯

淨返一科咋
好開心好開心

應該要俾心機ge...= =
唔好咁早諗住放假

ms yip同我細佬講
"你a哥搞咩ga..
chem錯咗好多題mc"

你估我想ge咩
人人都有失手ge時候..
我又唔係超人

有預感amath會難返d
因為06真係一d都唔難==




2007 年 5 月 9 日  星期三   晴天


星期二 分類: 未分類

今日對咗math
又發現自己錯
好嬲
嬲自己連咁易ge野都錯

遲d math olympic
但願唔好衰得太徹底

bio
對mc好有信心
因為一定有唔識
有信心錯十題

多謝林嘉浩咁睇得起我la
可惜我注定同高分無緣
原來d f6估我拔到尖ge
佢地太唔了解我

今日捉象棋
好滿足
但係我點都贏唔到
俾賴姓a sir串= =

盡咗力就算
成日諗
我a唔a到做咩..
a得哂仲唔做狀元咩
我f5一開始都唔係想拔尖ge
冇就冇
f7享受a level
反正我鐘意難度高d ge野
有就當係bonus
而且我覺得就算俾我咁好彩拔到
我都唔知我想揀咩科
我未夠成熟
我唔敢決定

或者有人會覺得我以上言論帶有吃不到的葡萄是酸的ge感覺
但係that's truth
我都開始唔理人地點睇我la

終日停留係以前ge錯失
好痛苦
亦令自己更唔開心
俾d信心自己
你得ge

會考唔單止考人知識
仲有考人心理素質
其實份份卷都係咁ge level
睇完ans 一定識
如果係難
應該係睇完ans都唔識
應變能力高
同埋心思慎密ge人
先會考得好
可惜我兩者皆不是

原來有人睇完我個blog會覺得好大壓力ge
咁就拜託唔好再睇
唔想成為你地ge負累
我都唔想成為你地會考考得"差"ge借口

我手寫我心
我個blog係同自己講野ge




2007 年 5 月 7 日  星期一   晴天


2007-05-07 分類: 未分類

今日有時候係度諗..
我再努力讀書有咩用...
都衰咗4科
衰埋嚟緊兩科都冇傷肝

但係冇端端諗起..
我個姑姐會考26分
都差d返唔返原校..
佢唔係讀d咩市區名校..
係沙田讀..

如果今年d人都咁變態
咁我而家就真係要努力la..= =

過去ge
唔好再諗
就算諗又有咩用
冇機會再來一次

努力面前



2007-05-07 分類: 未分類

今日心情一d都唔好
應該話
係琴晚開始

身份唔同掛

差好遠好遠

琴晚先醒覺
原來隔咗咁耐

或早你會覺得唔耐ge 

 



2007-05-07 分類: 未分類

數學
過咗去就唔再講la
只係覺得太易
條curve會被拉到無法達到咁高

paper1
本來以為自己好掂
出到嚟都係發現錯鰦2分

mc錯鰦兩題
我覺得對於今年嚟講
係錯得太多

過去ge就唔好再諗
易有易ge驚
難有難ge驚
終日停留係以前做錯ge地方
好蠢好蠢

係學校做鄭sir所講ge必做hurdle 5
好悶

悶多一個星期
我就自由ge la