今日對咗math
又發現自己錯
好嬲
嬲自己連咁易ge野都錯
遲d math olympic
但願唔好衰得太徹底
bio
對mc好有信心
因為一定有唔識
有信心錯十題
多謝林嘉浩咁睇得起我la
可惜我注定同高分無緣
原來d f6估我拔到尖ge
佢地太唔了解我
今日捉象棋
好滿足
但係我點都贏唔到
俾賴姓a sir串= =
盡咗力就算
成日諗
我a唔a到做咩..
a得哂仲唔做狀元咩
我f5一開始都唔係想拔尖ge
冇就冇
f7享受a level
反正我鐘意難度高d ge野
有就當係bonus
而且我覺得就算俾我咁好彩拔到
我都唔知我想揀咩科
我未夠成熟
我唔敢決定
或者有人會覺得我以上言論帶有吃不到的葡萄是酸的ge感覺
但係that's truth
我都開始唔理人地點睇我la
終日停留係以前ge錯失
好痛苦
亦令自己更唔開心
俾d信心自己
你得ge
會考唔單止考人知識
仲有考人心理素質
其實份份卷都係咁ge level
睇完ans 一定識
如果係難
應該係睇完ans都唔識
應變能力高
同埋心思慎密ge人
先會考得好
可惜我兩者皆不是
原來有人睇完我個blog會覺得好大壓力ge
咁就拜託唔好再睇
唔想成為你地ge負累
我都唔想成為你地會考考得"差"ge借口
我手寫我心
我個blog係同自己講野ge |