朝早好晏起身
哂咗個半鐘...
返到去
俾兩個人話我受創傷= =
完全唔知俾咩反應佢地好
但係呢d類似戲言ge關心
總比冷言冷語好
冷言冷語
總比不瞅不睬好
始於都係覺得個舊野係麵包...= =
算la
係我想像力較差
做chem mc
超沮喪...
chem 冇a lu...
完全去唔到個個水平
聽日去邊度溫書好呢..
有諗過去科大
但係..
廢是咁傻搭咁耐車la
而且冇人陪係件好慘ge事
豆大個老闆好好人
今晚翠屏好寂靜..
都係個好好ge時機..
俾我安靜咁亂諗野..
我希望得到d咩...
係咁要求自己唔好再諗..
但係真係好難好難
愈來愈多勁人浮現出嚟lu...
好人...
即係比自己好ge人
|