chem...死了
做完paper 1
隻手不停地震
諗起自己仲有好多野未寫...
諗起自己仲有好多後來先記得ge錯未改...
好沮喪...
如果多一分鐘...
成績可以好返好多...
至起碼冇咗5分...
因為一分鐘時間
白白流走咗
mc
冇心情做...
應該又係錯8-9題左右...
不過我05都錯9題...
07應該更多..
點解ms yip要講到chem咁易...
算la
唔好賴
係自己問題...
連b都唔知有冇...
好灰
econ
我唔知會點...
應該都係咁差..
而家淨係做咗98-02 mc
其他pp未掂過...
ha
之前仲妄想有25分..
而家我諗有21分都偷笑
|